هوش مصنوعی: ربات آرتمیس، بهتر از لیونل مسی!

این ربات مهارت های فوتبالی در اندازه انسان دارد و در ماه جولای در RoboCup23 فرانسه به نمایش گذاشته خواهد شد.

توانایی Artemis Soccer برای بلند کردن از زمین و حمل اجسام با شدت بیشتر در هفته‌های آینده آزمایش می‌شود و هونگ می‌گوید این ربات «اولین در نوع خود» است و به گونه‌ای عمل می‌کند که به نظر می‌رسد از «عضلات» تشکیل شده است. نسبت به قطعات سخت او نبض بیولوژیکی دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

یک ربات فوتبالیست اواخر امسال در یک تورنمنت بین المللی شرکت خواهد کرد.

هوش مصنوعی: ربات آرتمیس، بهتر از لیونل مسی!


سرویس خبر شماره: 1896844
آوریل 01, 1402 در 10:10
2.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

او در مسابقات شرکت خواهد کرد؛

مسابقات RoboCup23 شاهد حضور 2500 شرکت کننده از 45 کشور در تعدادی از چالش های مرتبط با فوتبال است و مخترع جام، هیرواکی کیتانو، تقریبا 30 سال پیش پیش بینی کرد که ربات ها می توانند تا سال 2050 با انسان های روی زمین بازی کنند.

محققان دانشگاه کالیفرنیا ادعا می کنند که آرتمیس نمونه اولیه رباتی است که می تواند در فوتبال از مسی پیشی بگیرد. دنیس هانگ، مدیر آزمایشگاه رباتیک گفت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که Artemis را برای آزمایش میدانی در دسترس داریم و این را فرصتی برای تبلیغ به مخاطبان گسترده تر می بینیم.”

جالب اینجاست که کارشناسان سرعت آرتمیس را 2.1 متر در ثانیه در طول آزمایشات ثبت کردند و از آن زمان او را برای پیاده روی در محوطه دانشگاه می بردند.

به گزارش دیلی میل، ربات 4 فوتی 8 اینچی که Artemis نام دارد، می تواند راه برود و بپرد و یکی از سه ربات ساخته شده در جهان است که می تواند کار کند.