واکنش جدید نکونام به حضور در تیم ملی/ یاور کی روش هم معتبر است!

محمدنبی در پاسخ به این سوال که آقای کی روش درباره برنامه های لیگ برتر با همه مدیران صحبت کرده است، آیا این گفتگو با شما انجام شده است؟ وی گفت: هنوز این اتفاق نیفتاده است و برنامه را می دانیم و سازمان لیگ نیز تقریبا آن را اعلام کرده است. به هر حال بحث منافع ملی است و وقتی اینطور است برای ما تفاوتی بین تیم ملی بزرگسالان و جوانان نیست، حتی وقتی مدافعی هم نداشتیم با حضور امیر حزبیان در تیم ملی موافق بودیم. تیم جوانان به هر حال تیم ملی همیشه ارجحیت دارد.

وی ادامه داد: آقایان تاج و نبی با من خوب بوده اند و با من خوب هستند و بحث هایی هم شده است اما منظورم این است که در قرارداد باشگاه من فولاد و باشگاه فولاد به من کمک کردند تا رشد کنم. و من به این باشگاه افتخار می کنم. من سال‌ها اینجا کار کرده‌ام و در ابتدای فصل، نیم فصل و الان با پیشنهادهایی مواجه شدم، اما دوست ندارم حتی یک هوادار فولاد از من عصبانی شود و این به خاطر خاطرات خوبی است که با من دارد. در طول سال ها ایجاد شده است و در این مورد تصمیم گیرنده باشگاه فولاد است و من می خواهم باشگاه فولاد به عظمت خود ادامه دهد.

نکونام تاکید کرد: به هر حال من با باشگاه فولاد قرارداد دارم. می توانستم در ابتدای فصل بروم اما همچنان به هواداران فولاد مدیون هستم. وقتی من آمدم برای آنها سخت بود، اما اکنون ما یک رابطه جدایی ناپذیر داریم. مردم خوزستان همه با من خوب هستند و من نمی توانم آن را تغییر دهم و این ارتباط همیشه در قلب و ذهن من است. اگر هواداران عصبانی باشند من احساس گناه می کنم و همانطور که باشگاه فولاد اعلام کرده مخالف رفتن من است و حرفی برای گفتن ندارم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با مس کرمان گفت: پس از وقفه ای کوتاه، مسابقات قهرمانی از سر گرفته می شود و جای جشن گرفتن است. ما برای بازی فردا کاملا آماده هستیم و بازیکنان مصدوم ما آمده اند و شرایط تیم ما خوب است و مثل همیشه برای داشتن یک بازی خوب و با نتیجه نیاز به تمرکز کامل و ذهنیت پیروزی داریم. باید باهوش باشیم و قربانی ضدحملات مسی نشویم. نقاط قوت و ضعف حریف را آنالیز کرده ایم و امیدوارم فردا نتیجه لازم را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه امروز محمدنبی اعلام کرد آقای نکونام تنها مربی ایرانی است که از کی روش پرسید آیا به تیم ملی می روی؟ وی گفت: من شخصا از کارلوس کی روش تشکر می کنم. به هر حال، در فوتبال جهان، یک مربی بزرگ به شما تبریک می گوید و حتی شما را به عنوان دستیار خود انتخاب می کند. من همیشه گفته ام و باز هم می گویم که کار با مربیان بزرگ دنیا درس عبرت مربیان یک دانشگاه است و از این بابت خوشحالم و امیدوارم کی روش بهترین نتایج و موفقیت ها را در تیم ملی کسب کند. . ضمن اینکه عموم مردم از شرایط تیم ملی راضی هستند.