واکنش شدید به حرکات غریب ستاره رئال مادرید در مستطیل سبز/ وینیسیوس باید تاوان کارهایش را بدهد!

ماریو کمپس، مهاجم سابق آرژانتین و والنسیا، که به عنوان کارشناس ESPN کار می کند، به گونه ای از تصمیم پائولیستا دفاع کرد که باعث عصبانیت رئال مادرید شد. کمپس گفت: “گابریل قصد صدمه زدن به وینیسیوس را نداشت و اگر این کار را می کرد، زانوی وینیسیوس می شکست.” ضربه او قوی نبود. من معتقدم که وینیسیوس از ابتدای بازی با حرکات فیزیکی و کلامی گابریل را مورد آزار و اذیت قرار می دهد و این کار همیشگی اوست. وینیسیوس همیشه اعصاب مدافعان را خراب می کند و در نهایت هزینه آن را می پردازد. همه رفتار وینیسیوس را تحمل نمی کنند و او را نمی بخشند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

رئال مادرید پنجشنبه شب در خانه والنسیا را 2-0 شکست داد و وینیسیوس با یکی از دوش های تماشایی خود از سمت چپ گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

ماریو کمپس، اسطوره فوتبال آرژانتین معتقد است که وینیسیوس در اوایل بازی مقابل والنسیا اعصاب گابریل پائولیستا را به هم ریخته و در نهایت بهای آن را پرداخته است.

وینگر سرعتی رئال مادرید آنقدر خط دفاع والنسیا را اذیت کرد که در نهایت جنجالی ترین صحنه بازی را رقم زد. در دقیقه 72 بود که او دوباره در سمت راست محوطه جریمه والنسیا قرار گرفت و فقط گابریل پائولیستا را در کنار خود دید و اگر از او عبور می کرد می توانست به مصاف جورجی مامرداشویلی، دروازه بان حریف برود. اما گابریل پائولیستا که به نظر می رسید از شب سختی که در برابر وینیسیوس داشت خسته شده بود، با ضربه محکمی به پاهای وینیسیوس او را به زمین زد. در ادامه این خطا باعث درگیری بازیکنان دو تیم شد و پائولیستا با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد. البته دیروز او با انتشار متنی از وینیسیوس عذرخواهی کرد و اعتراف کرد که کنترل این صحنه را از دست داده است.