روزهای سخت بازیکنان گل گهر تا دربی


سرویس خبر شماره: 1868524
15 فوریه 1401 در 06:26 ب.ظ
1.3 هزار |

0نقطه نظر

ترس از ماندن در مثلث مدعیان قهرمانی؛

شاگردان امیر قلعه نویی در دو بازی اخیر خود تنها یک امتیاز کسب کرده اند.

روزهای سخت بازیکنان گل گهر تا دربی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گلگهر به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در این فصل لیگ برتر شناخته می شود که از شروع نیم فصل دوم لیگ برتر نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد.
شاگردان سیرجانی با وجود اینکه در بازی رفت تراکتور را شکست دادند، در بازی برگشت هم نتوانستند آن نتیجه را تکرار کنند و با تساوی 2-2 زمین تبریز را ترک کردند. در دربی کرمان نیز همان نتیجه بازی اول دو تیم به تساوی تکرار شد، اما شکست 4-1 سپاهان مقابل نقش جهان زنگ خطر را در اردوی گل گهر به صدا درآورد و حالا با وجود فرصت های سوزان پرسپولیس، هستند. آنها در هفته های اخیر نتوانستند به بالای جدول نزدیک شوند و حالا با سپاهان 6 امتیازی فاصله دارند که نیم فصل را با 27 امتیاز کمتر از آنها به پایان رساندند.
امیر قلانوی که انتظار چنین نتایجی را نداشت، این روزها شاگردانش را با سختگیری بیشتری برای رویارویی با مس کرمان آماده می کند. این دیدار چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه اختصاصی سیرجان برگزار می شود و گلزنان به خوبی می دانند که برای پیروزی در نیم فصل دوم نباید بیش از چهار هفته منتظر بمانند. در غیر این صورت نه تنها جایگاه خود را در بین مدعیان قهرمانی از دست خواهند داد، بلکه حتی از تراکتوری که این روزها با خمس خوب کار می کند، عقب می افتند.



مجله اخبار فوتبال داخلی