آخرین مهلت وزیر ورزش برای انتخاب سرمربی تیم ملی

با این تفاسیر به احتمال زیاد شاهد برگزاری جلسه مهم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص تعیین تکلیف کادر فنی تیم بزرگسالان و تیم امید خواهیم بود. باید دید چه اتفاقات جدیدی در این زمینه رخ خواهد داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی افزود: همه ما خیلی علاقه مندیم که تیم امید بعد از پیروزی انقلاب به المپیک برود خوب نیست فوتبال ما بعد از انقلاب به المپیک نرفت انقلاب باید تلاش کنیم کارهای خوبی انجام دهیم. و امیدوارم به زودی تکلیف مشخص شود.»

در شرایطی که فدراسیون فوتبال هنوز اقدام جدی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان و تیم امید انجام نداده است، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از مسئولان فدراسیون خواست در این راستا اقدام کنند. در اسرع وقت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با اعلام مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه بر سر نامزد ایرانی سرمربیگری تیم ملی ایران به توافق رسیده اند، حالا گزینه جانشینی کارلوس کی روش تبدیل شده است. یکی از داغ ترین بحث های فوتبال

وزیر ورزش و جوانان از مسئولان فدراسیون فوتبال خواسته است هر چه زودتر سرمربی تیم های ملی و امید را انتخاب کنند.

آخرین مهلت وزیر ورزش برای انتخاب سرمربی تیم ملی

سجادی با بیان اینکه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب نشدم گفت: از آقای تاج و همچنین آقای نبی خواستم زودتر با همکاری هیات مدیره و کسانی که قرار است تصمیم بگیرند و احتمالا تصمیم بگیرند به نتیجه برسند. یک جلسه فنی و گزینه های روی میز داشته باشید.” چون هرچه زودتر تکلیف را مشخص کنیم بهتر و زودتر می توانیم کمک کنیم تا تکلیف کادر فنی تیم امید هم مشخص شود.»


سرویس خبر شماره: 1868522
15 فوریه 1401 در 06:17 ب.ظ
18.9 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

وظایف و امیدهای بزرگسالان را سریعتر روشن کنید