پرتغال 4-0 نیجریه: سلسائو با یک گل بزرگ در غیاب رونالدو پیروز شد

با شروع نیمه دوم مشخص بود که نیجریه در برابر فشار شدید پرتغال دست و پنجه نرم خواهد کرد. عقاب‌های آفریقایی علیرغم تلاش‌های خود نتوانستند حمله جدی از عقب را سازماندهی کنند و حرکات سریع دیوگو دالوت و نونو مندس در کناره‌ها اغلب برای نیجریه مشکلاتی ایجاد می‌کرد.

پرتغال در آخرین بازی خود قبل از شروع جام جهانی لیسبون به مصاف نیجریه رفت و موفق شد با نتیجه 4 بر صفر این تیم را شکست دهد.

پرتغال 4-0 نیجریه: سلسائو با یک گل بزرگ در غیاب رونالدو پیروز شد

در دقیقه 84، گونزالو راموس به عنوان آقای گل ظاهر شد و با یک پاس پشت پایی توپ را از ژائو ماریو عبور داد تا بتواند گل چهارم پرتغال را از موقعیتی عالی به ثمر برساند.

پرتغالی ها در دومین حمله خطرناک خود صاحب یک پنالتی شدند. ارسال سیلوا برای پرتغال توسط ساموئل در محوطه جریمه نیجریه قبل از سوت داور و اشاره به نقطه پنالتی انجام شد. برونو فرناندز که گل اول تیمش را به ثمر رسانده بود، پشت توپ قرار گرفت و در حالی که دروازه بان نیجریه ای را شکست داد، گل دوم را برای او و پرتغال به ثمر رساند.

سلسائو در همان ابتدا در خانه گل زد. در دقیقه 9، ژائو فلیکس یک پاس خوب را برای دیگو دالوت ارسال کرد و این بازیکن منچستریونایتد که در محوطه جریمه نیجریه حضور داشت، توپ را به برونو فرناندز نزدیک دروازه داد که به او اجازه داد به راحتی دروازه حریف را باز کند و به گل برسد. سلسائو پیشتاز است.

این دیدار در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید و پرتغالی ها با پیروزی 4 بر صفر به رختکن رفتند تا با روحیه بالا راهی قطر شوند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در آخرین دقیقه نیمه اول، پرتغال یک فرصت خوب دیگر داشت. فلیکس یک پاس استثنایی به برونو فرناندس داد اما او نتوانست از زاویه کاملا بسته دروازه اوزوهو را باز کند. نیمه اول با برتری 2-0 پرتغالی ها به پایان رسید.

هفت دقیقه بعد نیجریه توانست یکی از گل ها را جبران کند. دیگو دالوت که در این بازی عملکرد بسیار خوبی برای پرتغال داشت، در محوطه جریمه تیمش خطا کرد و داور پس از بررسی صحنه توسط VAR، خطا را در داخل محوطه جریمه اعلام کرد. اما امانوئل دنیس توپ را آرام زد و پس از برخورد به پاتریسیو، توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و در نهایت وارد دروازه پرتغال نشد.

در این نیمه اما پرتغالی ها نتوانستند حملات موثر و خطرناکی انجام دهند و اولین فرصت جدی این نیمه در دقیقه 73 به دست آمد. ژائو فلیکس از فاصله پانزده پایی شوت سنگینی را به سمت دروازه نیجریه فرستاد اما اوزوهو با حرکت استثنایی و نوک انگشتان موفق شد ضربه او را مهار کند و تیمش را برای سومین بار دروازه را باز نکند.

پرتغال سه بازی از پنج بازی قبلی خود را برده است و امیدوار بود در آخرین بازی دوستانه قبل از شروع جام جهانی، آزمون خوبی را مقابل نیجریه بگذارد. پرتغالی ها اولین بازی خود در مرحله گروهی را مقابل غنا برگزار خواهند کرد.


سرویس خبر شماره: 1854026
27 نوامبر 1401 ساعت 00:11 |
297

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امشب در لیسبون پایتخت این کشور پرتغال آخرین بازی خود را قبل از جام جهانی مقابل نیجریه انجام داد. دیداری دوستانه بدون حضور کریستیانو رونالدو در لیست پرتغال برگزار شد. سلسائو پس از این دیدار پرتغال را به مقصد قطر ترک خواهد کرد.

دو دقیقه بعد پرتغالی ها گل سوم را به ثمر رساندند. رافائل گوئررو با یک پاس خوب توپ را به گونزالو راموس داد تا در اولین بازی خود برای تیم ملی پرتغال گلزنی کند.