پنجره استقلال بسته شد آیا آبی ها از رده بندی لیگ برتر آسیا حذف می شوند؟



21 فروردین ماه آخرین مهلت تیم های بدهکار برای تسویه بدهی های داخلی و خارجی است که منجر به رای گیری نهایی شده است و در صورت عدم انجام این تسویه، کمیسیون مجوزهای حرفه ای فدراسیون ملی فوتبال می تواند مجوز حرفه ای باشگاه بدهکار را لغو کند. تایید نکن

فصل گذشته نیز همین اتفاق افتاد و استقلال با رای کمیته مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران شانس حضور در لیگ نخبگان آسیا را از دست داد.

وارد 18 فروردین شدیم و بدهی که منجر به بسته شدن پنجره تیم استقلال توسط فیفا شد، باید قبل از 21 فروردین پرداخت شود. در غیر این صورت ممکن است کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران بار دیگر مجوز حرفه ای استقلال را تایید نکند.

گفته می شود پنجره تیم استقلال به دلیل بدهی به سانتا کلارا بسته شده و ظاهرا باشگاه استقلال در این زمینه با فدراسیون فوتبال وارد همکاری شده و قرار است این بدهی از محل مطالبات استقلالی ها پرداخت شود. باشگاه. و فدراسیون فوتبال در فیفا. و بعدا قرار است باشگاه استقلال بدهی فدراسیون فوتبال را از محل مطالبات خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت کند.

در هر صورت فیفا باید تا 11 آوریل تاییدیه پرداخت این بدهی را اعلام کند. در غیر این صورت شانس استقلال برای حضور در لیگ برتر آسیا در فصل جدید کاهش و در نهایت غیرممکن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: واکنش باشگاه استقلال به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات



سرویس داخلی اخبار فوتبال