ژاک تالبوت جایگاه نقل و انتقالات جود بلینگهام از لیورپول را ارزیابی می کند

گزارش‌های متناقض زیادی در مورد شانس لیورپول برای تضمین خدمات جود بلینگهام در این تابستان منتشر شده است و باعث شده است که منابع متعددی داستان‌های قطبی در مورد این داستان را گزارش کنند که علاقه زیادی را به دنبال دارد.

این البته همه نظرات کسانی است که علاقه و مشارکت شدیدی در دنیای نقل و انتقالات دارند و دلیلی برای تمسخر یا تمسخر سخنان آنها وجود ندارد، زیرا تصور می کنید همه آنها تمام تلاش خود را کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که فقط اخباری را گزارش می کنند که درست است. .

به روز رسانی ژاک تالبوت و Football Transfers در مورد این موضوع تفاوت قابل توجهی را با ادعای مطرح شده ارائه کرده است ورزشکاران، منجر به اولی می شود در حساب توییتر خود اعلام کرد: “این در حال حاضر وجود دارد، اما ما هیچ تغییری نسبت به آنچه که @Transfersdotcom در مورد لیورپول و بلینگهام گزارش دادیم تغییر نکرده است.”.

به نظر می رسید اظهارات دیوید اورنشتاین نشان می دهد که انتقال بازیکن بوروسیا دورتموند در آنفیلد در این مرحله تمام شده است، اظهاراتی که دیوید لینچ و Football Insider نیز با آن مخالفت کردند.

بدون شک افرادی در حاشیه معامله وجود دارند که نظرات خود را در مورد تکمیل یا اتمام این معامله خواهند داشت، اما در حقیقت، هیچ کس واقعاً تا تابستان نمی داند.

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2023/03/21/jacque-talbot-bellingham-transfer/ منبع:

بیشتر بخوانید: سرمربی سابق لیورپول در دوران بازنشستگی به مدیریت بازگشته است

هنوز زمان زیادی باقی مانده است و بنابراین، هر داستانی باید با کمی نمک در نظر گرفته شود – اگرچه هرگز بهانه بدی وجود ندارد که با این باور که قرمزها می‌توانند با یکی از جوان‌های دارای رتبه بالا قرارداد ببندند، روز بهتری را برای خود رقم بزنند. در فوتبال جهان

با توجه به اینکه این بازیکن 19 ساله ملی پوش انگلیسی به عنوان یک انتقال مهم در بازسازی یورگن کلوپ در تابستان امسال تلقی می شود، هر گونه گزارشی مبنی بر رد یا عدم انتقال به آنفیلد مورد توجه قرار می گیرد.