کادرفنی پرسپولیس آماده دربی حساس (تصویر)



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم پرسپولیس در حالی به مصاف استقلال می رود که این بازی برای کادرفنی سرخ ها نیز اهمیت زیادی دارد.

دیدار استقلال و پرسپولیس در نیم فصل اول باعث ایجاد مشاجره لفظی بین دو طرف شد و با وجود اینکه مجیدی و گل محمدی مستقیماً رودرروی یکدیگر قرار نگرفتند، دستیاران مصطفوی و مطهری در یک برنامه زنده تلویزیونی بحث و گفتگوی نه چندان آرامی داشتند. برنامه


سرویس خبر شماره: 1815338 |
23 مارس 1400 ساعت 19:25 |
22,431 |

19نظرات

یحیی گل محمدی، کریم باقری، داوود فنایی، مظاهر رحیم پور، مهرداد خانبان، حمید مطهری و محمد عسگری در کادرفنی پرسپولیس حضور دارند که امروز وظایف مختلفی را بر عهده می گیرند و تعدادی از آنها در آنالیز تیم رقیب شرکت می کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار پرسپولیس و استقلال تقابل ستارگان دو تیم در زمین خواهد بود اما کادرفنی روی نیمکت نیز درگیری مخفیانه ای بین آنها ایجاد می شود که نتیجه این دیدار رقم خواهد خورد. برای آنها بسیار مهم است.

حالا دربی در حالی برگزار می شود که استقلال دست بالا را برای قهرمانی دارد و در صورت قهرمانی در شهرآورد شانس زیادی برای قطع نوار قهرمانی پرسپولیس خواهد داشت و به همین دلیل یحیی گل محمدی و دستیارانش تمام تلاش خود را برای پیروزی در این بازی خواهند کرد. به نفع آنها تمام شود و نگذارند فرهاد مجیدی بعد از چند سال قهرمان لیگ برتر شود.