کلوپ: مهم این است که ما پیروز شدیم، نتیجه هر چه بود!


سرویس خبر شماره: 1846615
13 اکتبر 1401 ساعت 09:22
649

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول شب گذشته در دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رنجرز رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 مقابل این تیم به برتری برسد.
این تیم از ابتدای فصل عملکرد خوبی نداشته و شروع ضعیف آنها در لیگ برتر، انتخاب های زیادی را به همراه داشته است. آنها اکنون 11 امتیاز کمتر از آرسنال صدرنشین هستند که جبران آن بسیار دشوار به نظر می رسد.
این پیروزی به ویژه برای لیورپول بسیار مهم بود و ممکن است نقش مهمی در ادامه پیشرفت آنها در فصل 2022-23 داشته باشد.
کلوپ پس از بازی به خبرنگاران گفت: “بازی خوبی انجام دادیم. در واقع همانطور که می خواستیم بازی کردیم. عملکرد دفاعی خوبی در ساختار جدید داشتیم. از نظر حمله، موقعیت های زیادی داشتیم که نشدیم. استفاده نکرد و دروازه بان رنجرز موفق شد چند سیو خوب انجام دهد.”

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول می گوید از اینکه تیمش موفق به پیروزی مقابل رنجرز شد، بسیار خوشحال است.

کلوپ: مهم این است که ما پیروز شدیم، نتیجه هر چه بود!

سرمربی لیورپول گل های زده شده توسط تیمش را تحسین کرد و گفت: “ما چند گل واقعا عالی به ثمر رساندیم.”
او در مورد ناتوانی تیمش در استفاده از موقعیت هایی که ایجاد کردند، افزود: “من نه ناراحت هستم و نه ناامید.” من واقعاً نمی خواهم اینجا بنشینم و در مورد اینکه چگونه بازی می توانست 4-0 باشد صحبت کنم. بازی 0-2 بود و ما سه امتیاز را گرفتیم. این راه را ادامه دهیم.»
سرمربی آلمانی در ادامه درباره انتقادات تند تیمش گفت: بی صبرانه منتظرم دوباره بتوانم دفترچه خاطرات را بخوانم چون هفته هاست این کار را نمی کنم! نمی دانم در دنیا چه خبر است. با این حال من با بررسی مشکلی ندارم. ما هم از وضعیت خود راضی نیستیم. من امشب تیمی را دیدم که کاملا متعهد بودند و این چیزی است که از آن بسیار خوشحالم و این کاری است که باید انجام دهیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی