کونسیسائو: ما همیشه آماده کمک به طارمی هستیم

اژدها در 2 بازی قبلی خود امتیازی کسب نکرده اند و به دنبال شکست دادن حریف آلمانی خود هستند تا از حذف دوری کنند و امید خود را برای صعود به دور بعد زنده نگه دارند. در همین راستا سرمربی پورتو در نشست خبری پیش از بازی حاضر شد و در بخشی از آن درباره مهدی طارمی صحبت کرد.

سرمربی پورتو بارها از مهاجم ایرانی تیمش حمایت کرده و گفته طارمی باهوش است و روی فوتبال متمرکز است.

کونسیسائو: ما همیشه آماده کمک به طارمی هستیم

سرمربی پورتو در ادامه صحبت های خود اینگونه گفت: برای طارمی مهمترین چیز فوتبال است. در شرایط سختی که برای او بازی کرد، بازی فوق العاده ای مقابل براگا انجام داد، هرچند در آن بازی موفق به گلزنی نشد. او در زمین بسیار باهوش بود.

سرخیو کونسسائو در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه شرایط فعلی ایران می تواند مهدی طارمی، ذهن او و کیفیت بازی او را تحت تاثیر قرار دهد، گفت: طارمی پسر باهوشی است و می داند اطرافش چه می گذرد. او مردی بالغ و بالغ است و ما همیشه آماده کمک به او هستیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیگ قهرمانان اروپا از فردا از سر گرفته می شود و در یکی از دیدارهای مهم عصر سه شنبه پورتو در ورزشگاه دراگائو میزبان بایر لورکوزن خواهد بود. بازی ای که برای فوتبالدوستان ایران اهمیت زیادی خواهد داشت زیرا دو مهاجم اصلی تیم ملی مقابل هم قرار خواهند گرفت.

کونسیسائو در پایان گفت: او می داند که ما یک خانواده هستیم و از اتفاقاتی که در اطرافمان می گذرد آگاه هستیم. طارمی می داند که در زندگی چه می خواهد، اما همیشه از حمایت ما برخوردار است. او همیشه بر مشکلات غلبه می کند. او باهوش است و روی فوتبال متمرکز است.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1846357
11 اکتبر 1401 در 04:12 ب.ظ |
1.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

او همیشه بر مشکلات غلبه می کند