گزینه عجیب در لیست خرید کاتالان ها / یک رئال مادرید در راه بارسلونا!

در صورت جدایی موراتا، لوئیس مورل مهاجم آتالانتا یکی از گزینه های یوونتوس برای جانشینی او است. ماسیمیلیانو آلگری به این بازیکن علاقه مند است و او را بازیکنی قابل اعتماد و مناسب برای بازی در کنار دوسان والایوویچ ستاره صرب می داند.

در این صورت معاوضه آلوارو موراتا با آنتوان گریزمان امکان پذیر است. به گفته نیکولو اسکیرا، یوونتوس قصد ندارد بیش از 20 میلیون یورو برای حفظ آلوارو موراتا بپردازد. اتلتیکو مادرید نیز برای تخفیف بند 35 میلیون یورویی خود چراغ سبز نشان نداده است.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی که توسط یوونتوس تهیه شده است، تا 15 ژوئن فرصت دارد تا 35 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید بپردازد تا آلوارو موراتا را دائمی کند. اما به نظر می رسد بانوی پیر حاضر به پرداخت این مبلغ نیست، بنابراین شانس موراتا برای ماندن در یوونتوس بسیار کم است.

گاتزتا همچنین مدعی شد که اتلتیکو مادرید آلوارو موراتا را به بارسلونا پیشنهاد داده است. این روزنامه به علاقه بارسلونا به آلوارو موراتا اشاره کرده است. در صورت شکست بارسلونا مقابل روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ، آلوارو موراتا بازیکن سابق رئال مادرید جایگزین کاتالان ها خواهد شد.