یکی از منابع داخلی NBA می گوید هیچ جدول زمانی برای بازگشت تایلر هرو از میامی وجود ندارد

از طریق 72 بازی در این فصل، هیت 39-33 است. میامی سه شنبه شب با نتیجه 113 بر 92 مغلوب وریرز شد. این تیم در رده هفتم کنفرانس شرق قرار دارد. مصدومیت ها برای Heat در این فصل قاتل بوده است. این باعث شده که برخی از بازیکنان برتر آنها زمان طولانی را از دست بدهند. SG تایلر هرو در این فصل تنها در 36 بازی حضور داشته است و 16 بازی آخر را برای میامی از دست داده است.

امروز، شمس چارانیا، کارشناس NBA گزارش داد که “هیچ معنای واقعی” از زمان بازگشت هرو وجود ندارد. برای هیت که 10 بازی در فصل عادی 2023-24 باقی مانده است ایده آل نیست. میامی بدون او در ترکیب موفق بوده اما این تیم در ماه مارس 6-7 بازی می کند. هیت امیدوار است تایلر هرو بتواند قبل از شروع پلی آف در ماه آوریل بازگردد.

آیا تایلر هرو می تواند در 10 بازی بعدی فصل عادی 2023-24 برای میامی بازگردد؟

این یک فصل پر از دست انداز برای تایلر هرو از میامی بود. او 8 بازی اول فصل خود را شروع کرد و 18 بازی بعدی را برای هیت از دست داد. این بازیکن 24 ساله پس از رگ به رگ شدن مچ پا برگشت و دوباره مثل خودش بازی کرد. با این حال، او در بازی 2/23 مقابل پلیکانز از ناحیه زانو آسیب دید. این باعث شد که هرو 16 بازی اخیر میامی را از دست بدهد. فرصتی برای هرو برای بازگشت در 3/10 وجود داشت. متأسفانه او با تاندونیت داخلی پای راست نیز دست به گریبان است.

این باعث طولانی شدن بازگشت او به دادگاه شده است. هرو در 36 شروع خود در این فصل، میانگین (20.8) امتیاز، (5.3) ریباند و (4.4) پاس گل در هر بازی دارد. منتخب سابق دور اول دقیقاً نیمی از بازی‌های میامی را در این فصل از دست داده است. این کمترین بازیی است که او در یک فصل انجام داده است. کمترین تعداد او تا کنون 54 در 2020-21 است. با تنها 10 بازی باقی مانده در این فصل، هرو می تواند کمتر از 40 بازی در فصل 2023-24 انجام دهد.

شمس چارانیا، کارشناس NBA، خاطرنشان کرد که هیچ جدول زمانی برای بازگشت تایلر هرو وجود ندارد. میامی خوش شانس است که چندین بازیکن دارد که می توانند در طول ترکیب تعویض شوند. تازه کار Jaime Jaquez Jr در این فصل 20 بار برای Heat شروع کرده و سازنده بوده است. کالب مارتین در 55 بازی از 72 بازی خود به میدان رفته و 19 بازی را در فصل 2023-2024 شروع کرده است. وقتی تیم کاملا سالم است، میامی فهرستی دارد که هیچ تیمی دوست ندارد در پلی آف آن را ببیند.



https://sportslens.com/news/nba-insider-says-there-is-no-timetable-on-when-miamis-tyler-herro-will-return/ منبع: