آقاسی کولیبالی; دوتایی موفق در قلب دفاع

فولاد در آستانه حضور در لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته در ورزشگاه امام رضا مشهد با نتیجه دو بر صفر تیم نساجی را شکست داد.

فولاد بازی های لیگ قهرمانان آسیا را در بهترین شرایط روانی آغاز خواهد کرد که در جدول لیگ برتر به رده چهارم برگشت و سوپرجام را نیز بالای سر برد و بازی های اخیر لیگ برتر از جمله بازی مقابل نساجی نیز بهانه خوبی بود. اینکه جواد نکونام به صف آرمانی خود نزدیک می شود.


سرویس خبر شماره: 1817709 |
13 فروردين 1401 ساعت 15:43 |
2,574 |

0نظرات

جواد نکونام و مدافعان فولاد به خوبی می دانند که موفقیت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به گل نخوردن بستگی دارد و آن وقت است که فولاد بسته به توانایی بازیکنان مهاجم از جمله شیمبا می تواند به مرحله یک هشتم نهایی برسد. خوبی خط دفاعی فولاد این است که عارف آغاسی با دوندگی خود فضا را به خوبی پوشش می دهد و از طرفی موسی کولیبالی تلاش می کند تامیش را از ضربات ایستگاهی به گل برساند. در مقابل این دو مدافع، بازی خوب محمد آبشک و بوهمدان، فولاد را به تیم قدرتمندتری در فاز دفاعی تبدیل می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در این بازی جواد نکونام از زوج باتجربه موسی کولیبالی و عارف آقاسی جوان در قلب خط دفاعی تیمش استفاده کرد و به نظر می رسد با عملکرد خوب این دو بازیکن مقابل نساجی که ثابت می کند فوتبال خود، این زوج مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را تکرار خواهند کرد.