ادعای عجیب رونالدو در انتقال مسی الهلال/کریس مثل بمب در عربستان منفجر شد!

پس از جنجال هایی که پس از سفر لیونل مسی به عربستان و افزایش احتمال جدایی این بازیکن از پاری سن ژرمن رخ داد، رسانه های عربستانی مدعی شدند باشگاه الهلال مذاکرات خود را با فوق ستاره آرژانتینی آغاز کرده و حتی روند این مذاکرات مثبت بوده است. .

این خبرنگار مدعی شد که رونالدو به مدیران نصر گفته است که الهلال در فوتبال عربستان قدرت بسیار بالایی دارد و در صورت پیوستن مسی به این تیم، قهرمانی در فصل آینده سخت خواهد بود و پیروزی مقابل این تیم غیرممکن خواهد بود.

مسی که به عنوان سفیر گردشگری عربستان سعودی سفری 48 ساعته به این کشور داشت، به مدت 2 هفته از حضور در تمرینات در پاریس محروم شد و اکنون بسیاری از خبرنگاران و خبرگزاری ها گزارش های مطبوعاتی معتبر دنیا از پایان همکاری کاپیتان آرژانتینی خبر می دهند. با تیم پاریسی و از بارسلونا، الهلال و اینتر میامی به عنوان سه مقصد احتمالی لئو نام برده می شود.

المفاره در ادامه اعلام کرد از آنجایی که رونالدو در پایان دوران ورزشی خود قرار دارد، قصد ندارد رقابت دیگری را به لیونل مسی واگذار کند و به همین دلیل به سران المفاره اعلام کرد نصر از این تیم جدا خواهد شد. النصر در صورت پیوستن لئو به الهلال. ادعایی عجیب است که هنوز با واکنش سران نصر مواجه نشده است.

این مقالات را نیز بخوانید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی

ادعای عجیب رونالدو در انتقال مسی الهلال/کریس مثل بمب در عربستان منفجر شد!

احمد المفره، روزنامه نگار سعودی در صفحه توئیتر خود اظهار نظر بزرگی کرد. این روزنامه نگار نوشت که رونالدو به مصلی المعمر، رئیس باشگاه النصر گفته است که اگر مسی به الهلال بپیوندد، عربستان را ترک خواهد کرد.

الهلال که از چند ماه پیش با ارائه پیشنهاد نجومی 400 میلیون یورویی در سال خواستار جذب مسی شده بود، به یکی از مشتریان جدی این بازیکن تبدیل شده و از شب گذشته بسیاری از رسانه ها و خبرنگاران نزدیک به این عربستانی. طرفین اطلاع دادند که این تیم در مورد احتمال مذاکرات جدی ابراز نگرانی کرد.

اما حالا یک روزنامه نگار سعودی ادعای عجیبی درباره رونالدو مطرح کرده است. یکی دیگر از اسطوره های دنیای فوتبال زمستان سال گذشته با انتقالی باورنکردنی و باورنکردنی راهی النصر شد که البته اوضاع مطابق میل او پیش نرفت و سی آر 7 با این تیم پایتخت نتوانست به 2 برسد. سوپرجام و جام حذفی کوتاه بود و در لیگ 3 امتیاز از اتحاد عقب هستند.