انصاری فرد: می خواهیم تاریخ جدیدی تعیین کنیم

بازیکن پیشکسوت تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از دیدار حساس مقابل آمریکا گفت: می توانیم داستان جدیدی بنویسیم.

انصاری فرد: می خواهیم تاریخ جدیدی تعیین کنیم

کریم همچنین گفت: تمام تلاش ما بر این است که مردم را خوشحال کنیم، اینجا هم تکرار می کنم که می خواهیم کاری کنیم که کشورمان بهتر شود، تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین کار را انجام دهیم. او در ادامه درباره 23 دقیقه حضورش در زمین مقابل ولز گفت: “همه بازیکنان این مسئولیت را بر دوش خود احساس کردند. این یک لحظه تاریخی بزرگ بود و تصاویر همه چیز را نشان می‌داد. فکر می‌کنم مهم‌تر شروع خوب و عملکرد خوب بود. تمام کنیم، خوشبختانه لحظه شیرین و جالبی برای فوتبال ایران بود و همه در این پیروزی سهیم بودند.»

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریم انصاری فرد که به همراه کارلوس کی روش به نشست خبری پیش از بازی با آمریکا آمده بود، گفت: بازی با آمریکا برای ما بسیار مهم است، همه بازیکنان آماده هستند و ما داریم. با هم کار کنیم و بازیکنانی داریم که می توانند تاریخ بنویسند.” بیایید یک مورد جدید ایجاد کنیم.”
انصاری فرد ادامه داد: می خواهیم بازی را طوری نشان دهیم که همه در ایران خوشحال باشند، نمی خواهم به بازی با انگلیس برگردم، پیشرفت کردیم و توانستیم دور هم جمع شویم و همیشه به تیم مربوط می شود و به همین دلیل است. مقابل ولز: «ما کار خوبی انجام دادیم. امیدوارم همین بازی را مقابل آمریکا انجام دهیم. ما مشتاقانه منتظر مرحله بعد هستیم و پیروزی مقابل ولز به ما روحیه داد و به ما اجازه داد تا بهترین نتیجه را بگیریم تا بتوانیم به مرحله بعد برویم.”


سرویس خبر شماره: 1856091
07 دسامبر 1401 ساعت 4:00 بعد از ظهر
2.7 هزار |

4نقطه نظر

وی افزود: همه بازی های آنها را آنالیز کرده ایم و می خواهیم بازی را نشان دهیم که همه از آن راضی هستند.
شماره 10 در مورد بازی با انگلیس و سپس ولز گفت: “من نمی خواهم به بازی با انگلیس برگردم.” امیدوارم در مقابل آمریکا هم بتوانیم همین کار را انجام دهیم. ما مشتاقانه منتظر قدم بعدی هستیم. پیروزی مقابل ولز به ما روحیه خوبی را قبل از شروع مرحله داد.

ادامه بده…



مجله اخبار فوتبال داخلی