کی روش: بچه ها، مهارت ها و ذهن های خود را با هم متحد کنید!

ادامه بده….



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کارلوس کی روش که سابقه تمرین در آمریکا و همکاری با فدراسیون فوتبال این کشور را دارد در این گفت وگو با احترام نسبت به حریف فردا صحبت کرد و او را باثبات ترین تیم این گروه دانست. وی در عین حال تاکید کرد که فرصت ویژه ای پیش روی ایران قرار گرفته و باید از آن استفاده کرد.

سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از بازی آمریکا تاکید کرد: مطمئنم فرزندانم تمام تلاش خود را خواهند کرد و بازی فردا بسیار ویژه خواهد بود.

کی روش: بچه ها، مهارت ها و ذهن های خود را با هم متحد کنید!


در ابتدا فرمود: خانم ها و آقایان خوش آمدید. فردا یک بازی ویژه است مخصوصا برای من. تیم ملی این فرصت را دارد که افتخار کند. ملی پوشان ایران برای سومین بار افتخار می کنند و با امکان صعود به بازی سوم می روند. امیدوارم بهتر عمل کند. آمریکا باثبات ترین تیم گروه است. آنها تیم بزرگی هستند و این را در بازی های قبلی نشان داده اند. مطمئنم فردا بازیکنان تمام تلاش خود را خواهند کرد و فردا یک بازی ویژه برای ما خواهد بود. من مدتی با تیم ملی آمریکا کار کردم و می دانم که آنها تیم بزرگی هستند. من فکر می کنم هدف رشد آمریکا این است که آنها فوتبال را به فوتبال تبدیل کردند. هر چه بیشتر تلاش کنیم، بهتر می توانیم باشیم. می دانیم که این بازی چقدر مهم است و می خواهیم تاریخ سازی کنیم. این مسابقه برای ما بسیار مهم است. همه بازیکنان آماده هستند و باید کاری کنیم تا تاریخ سازی شود.


سرویس خبر شماره: 1856089
7 آذر 1401 ساعت 15:37 |
3.5 هزار |

4نقطه نظر

چیزی برای بازنده وجود ندارد.