اگر می دانستم رونالدو می آید، یونایتد را ترک می کردم!


سرویس خبر شماره: 1822931 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 13:22 |
65,339 امتیاز خبر|

11نظرات

کاوانی:

او گفت: “مشکل این نبود که من نمی خواستم با رونالدو بازی کنم.” من او را می شناختم و می دانستم که بازیکن حرفه ای و ورزشکاری بزرگی است. اما بعد از سال ها، می دانم که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. شرایط امروز با سال های گذشته بسیار متفاوت است. چون این اتفاق ناگهانی افتاد، نتوانستم کاری انجام دهم و فقط تصمیم گرفتم بهترین کار را انجام دهم.»
بازیکن تیم ملی اروگوئه افزود: جدا از مصدومیتم که باعث شد قسمت زیادی از فصل را از دست بدهم روزهای سخت متفاوتی را نسبت به سال گذشته تجربه کردم و بعد از چند ماه به برادرم زنگ زدم و گفتم یادت هست چه اتفاقی افتاد. من در شروع فصل به شما گفتم؟ هیچ رازی در فوتبال وجود ندارد. شرایط برای من کاملاً روشن است. اتفاقی که افتاد ثابت کرد که حق با من بود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

ادینسون کاوانی، مهاجم منچستریونایتد مدعی شد که می داند با کریستیانو رونالدو مبارزه خواهد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونالدو تابستان گذشته پس از 12 سال دوری به یونایتد بازگشت تا سال های پایانی فوتبالش را در این تیم سپری کند.
این بازیکن پرتغالی از زمان پیوستن به این تیم گزینه شماره یک شیاطین سرخ برای بهترین مهاجم بوده است و در این پست عملکرد خوبی داشته و شرایط را برای سایر مهاجمان یونایتد سخت کرده است.
کاوانی به ESPN برزیل گفت: زمانی که این انتقال اتفاق افتاد، فکر کردم آوردن کریستیانو به یونایتد چیز خوبی است. من وضعیت دنیای فوتبال را می دانستم، بنابراین با والتر فرناندو، برادر و مدیر برنامه هایم تماس گرفتم و گفتم اگر این اتفاق یک هفته پیش می افتاد، از شما می خواستم که به من بگویید.