اگه میتونی منو از زنوزی بگیر!

ریکاردو آلوز، نویسنده پاس گل مقابل قرمزها، با وجود اینکه هفته های سیزدهم و چهاردهم را به دلیل مصدومیت از دست داد، بار دیگر درخشید و تعداد پاس گل های خود را مقابل استقلال به 8 رساند. این یعنی 8 پاس گل در 13 بازی لیگ برتر. او که رکوردی جالب در تیم سرخپوشان تبریزی به ثبت می رساند، یکی از سوژه های خبرنگاران در محل میکس خبر ورزشگاه بانیان دیزل تبریز بود.
اما مهم ترین قسمت مصاحبه با این هافبک پرتغالی زمانی بود که از او در مورد انتقال به اردوی آبی های پایتخت و شش روز مانده به بازی جام حذفی مقابل استقلال پرسیده شد. حرکتی که با توجه به گذشته باشگاه تراکتورسازی در پنجره زمستانی بعید به نظر می رسد و محمدرضا زنوزی نشان داده علاقه ای به تقویت تیم های حریف و از دست دادن بازیکنان کلیدی به هر قیمتی ندارد. با این حال، این سوال عجیبی است که در ورزشگاه Benyan Diesel Mixdzon از آلوز پرسیده شد و این مصاحبه نزدیک به 100 ثانیه تحت تأثیر پاسخ هوشمندانه آلوز قرار گرفت: “من در مورد شایعات صحبت نمی کنم. من در مورد واقعیت صحبت می کنم. واقعیت. من در تراکتور هستم و ذهنم اینجاست. تمام ماجرا همین است.”
در این شرایط ریکاردو آلوز در دیداری حساس برای تراکتورسازی و همچنین استقلال بار دیگر وارد ورزشگاه آزادی خواهد شد. آلوز فکر می کند زمان کافی برای ریکاوری و رسیدن به این بازی خواهد داشت. یکی از جذابیت های این بازی دیدنی و کلاسیک فوتبال ایران، تماشای بازی این هافبک در افتتاحیه جام حذفی خواهد بود و اینکه آیا او بار دیگر شکست یکی از بازیکنان بزرگ ایران را به همراه خواهد داشت یا خیر. تیم ها

1788820



مجله اخبار فوتبال داخلی

ریکاردو آلوارز به سوالی عجیب درباره شایعات نقل و انتقالات استقلالی اش در پنجره زمستانی پاسخ جالبی داده است.

اگه میتونی منو از زنوزی بگیر!


سرویس خبر شماره: 1863261
17 ژانویه 1401 در 05:16
216

0نقطه نظر

پاسخ قاطع به حضور در استقلال؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از گذشت شش روز از شکست آبی پوشان امروز (جمعه 26 دی ماه) مقابل تراکتورسازی در سرمای تبریز و شکست دو بر صفر شاگردان خمس، باید خود را برای یک بازی سخت دیگر در جام حذفی آماده کنند. . جایی که یک تساوی بی رحمانه آنها را مقابل تراکتور یکی از مدعیان قهرمانی قرار داد که در آخرین بازی فصل اول نشان داد حداقل در شرایط فعلی آمادگی بیشتری نسبت به حریف تهرانی دارد.
این دیدار فرصت استثنایی جدیدی را در اختیار ریکاردو آلوز پرتغالی قرار خواهد داد. هافبک خلاق 29 ساله تراکتوری ها که با وجود باخت مقابل گل گهر در هفته اول درخشش در فوتبال ایران را آغاز کرد و تک گل تیمش در سیرجان را رقم زد. او همچنین دو پاس گل دیگر در تساوی 1-1 و باخت 3-2 به باشگاه فوتبال خوزستان ارسال کرد تا از همان ابتدا صاحب عنوان برترین پاس گل ایران شود که معمولاً به بازیکنان مختلف و با تعداد کمی اختصاص داده می شد. در سال های گذشته
صنعت نفت، پرسپولیس، نفت مسجد سلیمان و ملوان دیگر تیم هایی بودند که با کمک های فنی ریکاردو آلوار دروازه خود را باز کردند و آن چهار پاس گل در مقابل سه پاس پیاپی در 3 هفته اول، با 10 امتیاز برای سرخ پوشان تبریزی همراه شد تا اینکه. قربان بردیف. و زنوزی از آنها باید به خرید این بازیکن متفکر که از آلماتی قزاقستان به تبریز آمده و بزرگترین باشگاه او پورتیموننسه از پرتغال است، افتخار کنند.

1788821