بازگشت نویر مربی معروف دروازه بان ها به بایرن

از سوی دیگر، بازگشت تاپالوویچ می تواند آینده نوبل را در هاله ای از ابهام قرار دهد. این مدافع 26 ساله در رسانه ها انتقاد کرده است که تاپالوویچ به اندازه کافی از او حمایت نکرده است تا تابستان امسال فروخته شود. عکس این موضوع در مورد نویر صادق است که رابطه خوبی با تاپالوویچ دارد و بازگشت او خبر خوبی برای شماره یک بایرن خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1923496
06 مه 1402 در 03:22 ب.ظ
2.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

تام تاپالوویچ، مربی سابق دروازه‌بان‌های بایرن مونیخ، می‌تواند برای همکاری با توماس توخل به این باشگاه بازگردد.

بازگشت نویر مربی معروف دروازه بان ها به بایرن

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تاپالوویچ با شروع سال جدید از بایرن اخراج شد و مایکل رچنر که رابطه بهتری با ناگلزمن سرمربی وقت بایرن داشت، جای او را گرفت. حالا شرایط برعکس شده و توماس توخل سرمربی جدید باواریایی ها تاپالوویچ را به خوبی می شناسد و به همین دلیل احتمال بازگشت تاپالوویچ وجود دارد ضمن اینکه رشنر اخراج نمی شود و بایرن به همکاری با او ادامه می دهد.2 دروازه بان مربیان
البته تعداد دروازه بان های بایرن نیز زیاد است و این باشگاه در تابستان امسال 4 دروازه بان خواهد داشت زیرا مانوئل نویر پس از بهبودی از ناحیه پای شکسته به تیم باز می گردد، قرارداد قرضی الکساندر نوبل با موناکو نیز به پایان می رسد و او به جمع بایرن اضافه می شود. دوباره اردو می زنند، در حالی که یان سامر، خرید زمستانی تیم و سون اولریش، که در 2 فصل گذشته ذخیره نویر بوده است.

1857408