اریک تن هاگ از حضور برونو فرناندز در بازی تاتنهام هاتسپر ابراز نگرانی کرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

برخی از آنها در دسترس نیستند – مارتینز، واران. باید ببینیم برونو فرناندس چطور است، هنوز نمی دانیم. علامت سوال است اما من فکر می کنم برای بقیه، ما کاملاً خوب هستیم.

این همان چیزی است که تن هاگ به بازیکنانش در آماده سازی بازی خواهد گفت. اسپرز به دنبال پاسخ خواهد بود و یونایتد باید از ابتدا در اوج باشد.

یونایتد در حال حاضر در رده چهارم جدول لیگ برتر قرار دارد و با وجود باخت ویرانگر تاتنهام در دفعه قبل، شیاطین سرخ نمی توانند از خود راضی باشند.

به نظر می رسید که پرتغالی در نیمه اول مسابقه مچ پای خود را جمع کرده بود و در طول بازی لنگ لنگان دیده شد.

برونو همچنان در مورد مصدومیت شک دارد

فرناندز در حال قدم زدن در اطراف کارینگتون بدون چکمه محافظ دیده شد. در حال حاضر شروعی برای طلسم یونایتد بعید به نظر می رسد، اما بسته به اینکه بازی چگونه پیش می رود، ممکن است از روی نیمکت بازی کند.

سرمربی اریک تن هاگ ترجیح داد از دخالت کاپیتان خود دلسرد بماند و به جای آن بگوید که پیشگیری از آسیب همان چیزی است که مدیران در رابطه با فرناندز به آن نگاه می کنند.

تن هاگ اهمیت فرناندز را می‌داند و گفتن اینکه او قطعاً از مسابقه خارج می‌شود، احتمالاً به میزبانان کمک زیادی می‌کند و این بازی ذهنی می‌تواند برای قرمزها مفید باشد.

نبرد چهار تیم برتر بین یونایتد و اسپرز

یک برد می تواند به شیاطین سرخ کمک کند تا فاصله 9 امتیازی بین دو تیم را باز کنند و تیم اولدترافورد نیز دو بازی در پیش خواهد داشت.



منچستریونایتد پس از کسب سهمیه خود در فینال جام حذفی، در روز پنجشنبه در دیدار با تاتنهام هاتسپر، توجه خود را به لیگ برتر معطوف خواهد کرد.

The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/04/26/erik-ten-hag-remains-coy-over-bruno-fernandes-participation-in-tottenham-hotspur-game-263186/ منبع:

“این در مورد ما است، حریف هرگز نمی تواند گرسنه تر از ما باشد. اینگونه است که باید بازی را آماده کنیم و مطمئن شویم که جلوتر برویم، مسلط باشیم و بازی را دیکته کنیم.»

جالب اینجاست که این ممکن است اولین بازی ای باشد که ستاره سابق اسپورتینگ لیسبون از زمان انتقالش به یونایتد به دلیل مصدومیت از دست داده است.

بیشتر اوقات این اتفاق می افتد که بازیکنان، ما از آنها محافظت می کنیم، پیشگیری می کنیم، اما باید آرام شود. ما دیدیم که او یک بازی کامل انجام داد و این در نیمه اول اتفاق افتاد. اما فردا سریع است، باید ببینیم چه چیزی ممکن است.

رویکرد ما این است که می خواهیم در هر بازی پیروز شویم، مهم نیست حریف چه کسی باشد. واضح است که آنها شکست بسیار بدی داشتند، البته آنها دیوانه هستند، که می تواند سوختی برای جهش باشد.

برد پر اعصاب روز یکشنبه به عنوان کاپیتان هزینه داشت برونو فرناندز باید در وقت اضافه تعویض می شد.

وقتی از سرمربی یونایتد پرسیده شد که آیا بازی قابل توجهی بود یا خیر، گفت: «خیلی. جدول را می بینید. کاملاً واضح است، اما رویکرد، رویکرد ما تغییر نخواهد کرد.

حتی در یک پست در شبکه های اجتماعی، ملی پوش پرتغالی به نظر می رسید که کفش های محافظ به تن دارد و طبیعتاً تردیدهایی در مورد اینکه آیا او در بازی اسپرز خواهد آمد یا خیر وجود داشت.