به آقای افشاریان تسلیت می گویم. استقلال برد!/ ذوب آهن 13 نفره مقابل تیم ساپینتو نبود/ لطفا الان تارتار را عوض نکنید، مقابل ما می بازد!

بازیکن سابق استقلال با اشاره به شکست های پیاپی ذوب آهن در فصل گذشته مقابل استقلال و شکست امشب تیم مهدی تارتار از استقلال توضیح داد: از مسئولان باشگاه ذوب آهن می خواهیم که تارتار را عوض نکنند چون این مربی کی در ذوب خواهد بود. آهان هرجا که هست استقلالی خوبه.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی افزود: یک بار بازیکن ذوب آهن با آرنج به گردن آرش رضوند زد و یک بار هم مدافع ذوب آهن توپ را با دست مهار کرد اما پیام حیدری داور مسابقه وقتی می دانست سرمربیش آنجا نشسته است جرات پنالتی نداشت. اما خدا سر جای خودش است و همان مدافعانی که به بازیکنان استقلال ضربه می زدند و خطا می کردند دروازه خودشان را باز کردند تا شب فولادشهر برای منفوران استقلال و آنهایی که نمی خواستند این تیم برنده شود سیاه تر و سیاه تر از آن چیزی باشد که انتظار داشتند.

به آقای افشاریان تسلیت می گویم.  استقلال برد!/ ذوب آهن 13 بازیکن مقابل تیم ساپینتو نبود/ لطفا الان تارتار را عوض نکنید، مقابل ما می بازد!

به آقای افشاریان تسلیت می گویم.  استقلال برد!/ ذوب آهن 13 بازیکن مقابل تیم ساپینتو نبود/ لطفا الان تارتار را عوض نکنید، مقابل ما می بازد!

این کارشناس فوتبال کشورمان افزود: در پایان بازی با فولاد همه اعضای کمیته داوران منکر اشتباهات داور شدند اما دیدیم که با حضور رئیس کمیته داوران در فولادشهر، ذوب آهن. تیمی که 12 نفر با داور جمعا 13 نفر بودند. نتوانستند جلوی استقلال را بگیرند و استقلال با تلاش بازیکنانش 3 امتیاز گرفت.

نوری بار دیگر درباره قدردانی کلی خود از این دیدار تاکید کرد: استقلال و ذوب آهن در نیمه اول بیشتر از یکدیگر محک می زدند. استقلالی ها اگرچه حملات بیشتری را روی دروازه حریف انجام دادند، اما با شروع نیمه دوم و تغییراتی که استقلال روی تیمش ایجاد کرد، توانست در دو موقعیت خطرناک درون زمینی از 18 پله به سمت آستانه دروازه عبور کند.

وی ادامه داد: هر چند در هفته های گذشته اشتباهات فاحش داوری باعث شده استقلال 18 امتیازی شود اما ما استقلال را 24 امتیازی می دانیم اما این مهم نیست زیرا این تیم می تواند در هر هر حریفی با قدرت به مصاف حریفان برود. وضعیت.

محمد نوری بازیکن سابق استقلال در گفت وگو با خبرورزشی درباره تقابل تیم های ذوب آهن و استقلال اظهار داشت: خوشبختانه استقلال در بازی های خارج از خانه مثل همیشه پیروز شد که خیلی ها می روند و امتیاز از دست می دهند. این استقلال شایسته قهرمانی است و مطمئنا این عنوان را کسب خواهد کرد.

نوری خاطرنشان کرد: امشب آقای افشاریان که معتقد بود اشتباهات در محوطه جریمه تیم فولاد پنالتی نیست باید از شکست تیم ذوب آهن ناراحت شود و از این طریق به آقای افشاریان تسلیت می گویم. افشاریان برای پیروزی تیم استقلال و من این پیام را به او می دهم که از این پس تیم استقلال طوری بازی می کند که او نیازی به پنالتی گرفتن یا چنین اتفاقاتی نداشته باشد. حالا ساپینتو به درستی شاگردانش را به زمین می فرستد تا خودشان نتیجه مسابقه را چه با اشتباه داوری چه بدون آن مشخص کنند.