ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پیکان

در خط دفاعی نیز انتظار بازگشت عزت پورقاز و دونفره اش با محمد نژاد مهدی را داریم و در خط هافبک نیز احتمالاً جلال علی محمدی در ترکیب اصلی خواهد بود.
در صورت شناخت انتخاب رشید مظاهری نویدکیا در خط دروازه، بار دیگر شاهد حضور امید نورافکن و دانیال اسماعیلی فر در هر دو پست دفاعی چپ و راست خواهیم بود و بازی های فشرده این دو بازیکن ادامه خواهد داشت.
سه هافبک سپاهان در غیاب کریمی احتمالا در این بازی با ترکیب مسعود ریگی، جلال علی محمدی و سروش رفیعی شکل خواهند گرفت.
یکی از چالش های سپاهان در لیگ بیست و یکم حضور یا عدم حضور همزمان سجاد شهباززاده و شهریار مقانلو است که انتظار می رود احمدزاده در پست وینگر راست و چپ بازی کند.
ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پیکان:
رشید مظاهری – امید نورافکن، محمد نژاد مهدی، عزت پورقاز، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، جلال الدین علی محمدی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از ساعت 19 امروز یکی از دیدارهای هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر بین دو تیم پیکان و سپاهان در ورزشگاه دشتگردی اکباتان برگزار می شود. محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی بر کسب سه امتیاز تاکید کرد و معتقد است اگر سپاهان در این بازی سه امتیازی شود، می تواند در سه بازی باقی مانده از شرایط روحی خوبی برخوردار باشد.
با این حال محرم نویدکیا با تمام وجود تیمش را راهی پیکان می کند تا تیمش چهاردهمین پیروزی فصل را در تهران به ثبت برساند و 49 امتیازی شود. البته او با محرومیت یکی از مدافعان اصلی خود یعنی گئورگی گلسیانی و محمد کریمی دیگر بازیکن او که همچنان در ترکیب اصلی در مرکز زمین حضور دارد نیز در آفساید قرار دارد و در این مدت محمدرضا مهدی زاده تنها بازیکن مصدوم این تیم است. البته مدت زیادی است که حسن شوشتری را به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در میانه میدان در اختیار ندارند.

محرم نویدکیا محمد کریمی و گئورگی گلسیانی مقابل پیکان را به دلیل محرومیت از دست داد.


سرویس خبر شماره: 1823456 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 12:56 |
363 امتیاز خبر|

1نظرات

محرم و سه خصوصی در هفته 27;