جشن تولد متفاوت رونالدو با میلیون ها لایک (عکس)

همانطور که او آن را دوست داشت، او یک جشن تولد شاد را با جورجیا رودریگز، فرزندانش، اعضای خانواده و گروهی از دوستانش جشن گرفت که شامل سه کیک بود. چیزی که برای کریس چندان جذاب نیست زیرا به هیچ وجه با رژیم های سخت او سازگار نیست.

رونالدو قبل از تولدش موفق شد اولین گل خود را با پیراهن النصر به ثمر برساند. این بهترین اتفاق ممکن قبل از جشن تولد 38 سالگی این فوتبالیست مشهور پرتغالی بود. بعد از این بازی همه عکس های فاخری از تولد رونالدو در عربستان منتشر کردند اما او ترجیح داد چند عکس خانوادگی بگذارد و علاقه زیادش به زندگی خانوادگی را برجسته کند.

1798814


سرویس خبر شماره: 1868792
17 فوریه 1401 ساعت 06:00
2.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

خبری از تشریفات مجلل و هدایایی از این دست نبود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو آخر هفته خود را با جشن تولد 38 سالگی خود سپری کرد. او صبح امروز عکس هایی از جشن تولدی که با اعضای خانواده اش برگزار کرده بود منتشر کرد. البته این تنها جشنی نبود که برای کریس گرفته شد و او عکس های بیشتری از جشن های دیگر را در دو اسلاید بعدی به اشتراک گذاشت. از جمله عکس های جشن در دل کویر.

فوق ستاره پرتغالی النصر تولد 38 سالگی خود را با سه کیک در عربستان سعودی جشن گرفت.

جشن تولد متفاوت رونالدو با میلیون ها لایک (عکس)

عکس هایی که رونالدو در جشن تولدش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، به سرعت میلیون ها لایک به دست آورد و در شبکه های اجتماعی دست به دست شد. مهاجم سابق منچستریونایتد در این پست نوشت: “از همه شما برای پیام های تولد تشکر می کنم. خوشحالم که این روز را در کنار خانواده و دوستانم گذراندم.”

1798815



مجله اخبار فوتبال خارجی