درخواست میرشاد مجدی از مدیرعامل باشگاه های لیگ

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین گفت: اگر چیزی در فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال قانون شد، همه به آن احترام بگذاریم. لطفا قانون و تذکرات را جدی بگیرید. سازمان لیگ و باشگاه ها یکی است.


سرویس خبر شماره: 1833213
21 جولای 1401 ساعت 13:15
1.6 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

اگر چیزی تبدیل به قانون شد، همه ما باید از آن تبعیت کنیم

مجدی گفت: جلسه امروز جدا از بحث تبلیغات محیطی، غذای جدیدی به من داد. من خودم بچه فوتبال هستم اما امروز متوجه شدم که باید دائماً با مدیران عامل باشگاه ها جلسه داشته باشیم تا نقاط ضعف و قوت را بررسی کنیم تا بتوانیم شرایط بهتری را برای باشگاه های فوتبال کشور ایجاد کنیم. من اهل شعار نیستم اما اگر به حرفمان عمل کنیم شرایط بهتری خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد که مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر در آینده روابط نزدیک و مستمری با یکدیگر داشته باشند.

وی ادامه داد: کمبود منابع مالی شرایط سختی را برای باشگاه ها ایجاد کرده است. ما خیلی از هم دوریم، باید به هم نزدیک شویم و همدل و همکاری کنیم. به عنوان یک فوتبالیست می گویم برای داشتن لیگ بهتر باید کنار هم باشیم.

مجدی در پایان افزود: باید به مسائل اخلاقی بیشتر توجه کنیم. ما در دنیا مسابقات بین المللی را می بینیم و می دانیم هزینه تبلیغات چقدر روی بازوهای بازیکنان است، اما آنها کلمه احترام را روی پیراهن خود می گذارند. ما به عنوان مسلمان باید به این مسائل توجه بیشتری داشته باشیم. همچنین می خواهم صداسیما بیش از گذشته به رشد و توسعه فوتبال کمک کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میرشاد مجدی رئیس فدراسیون فوتبال که در جلسه تبلیغات محیطی لیگ برتر با حضور مدیران عامل باشگاه ها شرکت کرده بود، دقایقی به صحبت پرداخت.