روز فیفا در ماه آوریل، فعلا برنامه ای وجود ندارد

از آنجایی که تیم ملی مسن ترین تیم حاضر در جام جهانی 2022 دوحه بود، نیاز به تجدید قوا دارد و در چنین شرایطی تیم ملی باید از تمام فرصت های روز فیفا برای تیم سازی و کسب تجربه استفاده کند. برای شرکت در جام جهانی دوحه در سال 2023. و باید منتظر ماند و دید که آیا فدراسیون فوتبال قصد دارد سرمربی تیم ملی را انتخاب کند و از آوریل روز فیفا نیز استفاده کند یا خیر.


سرویس خبر شماره: 1863313
17 ژانویه 1401 در 09:08
365 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هیچ برنامه ای از سوی فدراسیون فوتبال برای این تاریخ انجام نشده و بعید نیست که این روز فیفا را از دست بدهیم. این موضوع تازه ای در فدراسیون فوتبال و تیم ملی نیست و بارها مهلت های فیفا دی برای میزبانی بازی های دوستانه را از دست داده ایم.

فدراسیون فوتبال هنوز سرمربی تیم ملی را مشخص نکرده است، این در حالی است که هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بعد از جام جهانی تشکیل جلسه داد. طبق آخرین صحبت های مهدی تاج در خوزستان، قرار است در جلسه بعدی هیات مدیره اعضا به این نتیجه برسند که سرمربی بعدی تیم ملی ایران یک خارجی باشد و پس از آن گزینه های مورد نظر مورد بررسی قرار گیرد. طبیعتاً سرمربی فدراسیون فوتبال تا زمان برگزاری بازی های دوستانه نمی تواند برای تیم ملی برنامه ریزی کند یا با کشورها برای برگزاری بازی های دوستانه مکاتبه کند، زیرا ممکن است سرمربی – سرپرست تیم ملی با برنامه ای که از سوی فدراسیون طراحی شده مخالف باشد. فدراسیون فوتبال

در صورتی که فدراسیون فوتبال قصد استفاده از فروردین ماه فیفا را نداشته باشد، سازمان لیگ برای ادامه مسابقات لیگ برتر در تعطیلات نوروزی برنامه ریزی خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

از 29 مارس تا 8 آوریل روز فیفا است و تیم ملی می تواند در این بازه زمانی تمرینات و بازی های دوستانه را برنامه ریزی کند.

روز فیفا در ماه آوریل، فعلا برنامه ای وجود ندارد