شرکت کنعانی با ماموریت حفظ هری کین؟ (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کنعانی یکی از آماده ترین مدافعان میانی سال های اخیر فوتبال ایران بوده است. او پس از بازگشت به پرسپولیس در لیگ نوزدهم راهی برای درخشش بیشتر شد و در این راه دچار افت های جزئی شد.

کنعانی که در لیگ ستارگان قطر بازی می کند در دو فصل گذشته با پیراهن الاهلی عملکرد درخشانی داشته است و امروز به کشوری سفر کرد که جو بازی را می شناسد.


سرویس خبر شماره: 1853518
23 نوامبر 1401 ساعت 04:11 ب.ظ |
14.4K |

15نقطه نظر

حسین کنعانی زادگان در شرایطی به همراه تیم ملی راهی قطر شد که هیچکس به حضور او در جام جهانی شک نداشت.

شرکت کنعانی با ماموریت حفظ هری کین؟  (تصویر)

این مدافع برای اولین بار در سال 2015 توسط کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد و در دیداری دوستانه مقابل ترکمنستان به میدان رفت. با این حال کنعانی برای تبدیل شدن به یک مدافع ثابت و مورد اعتماد در تیم ملی راه طولانی و پر پیچ و خم را پشت سر گذاشته است.

امروز حسین با روحیه بالایی در آخرین تمرین تیم ملی حاضر شد و شاید کی روش در بازی با او به عنوان بازیکن ثابت مقابل ستاره های انگلیس، آمریکا و ولز تردیدی نداشته باشد. او احتمالاً در اولین بازی ماموریتی برای مهار هری کین خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

کنعانی در جام ملت های 2019 اعتماد کی روش را دریافت کرد و حالا یک تورنمنت بزرگ داخلی دیگر را تجربه خواهد کرد. این بازیکن در راه رسیدن به جام جهانی قطر، مدافع تیم دراگان اسکوچیچ نیز بود و نقش اول را در اعتلای ایران داشت.