سید صالحی: اتفاقات نابهنگامی برای تیم ملی افتاده است

* از شهر خودرو در مشهد حمایت نکردند
من یک سال مدیر شهر خودرو بودم و به عنوان فردی که با تمام مشکلات تیم از نزدیک برخورد کرده ام، باید بگویم حمایت های لازم از تیم ما انجام نشد و وقتی حمایت نمی شود، نشان دهنده این است که دوستانی که در کار هستند بر خلاف ملی پوشان برتر علاقه ای به فعالیت فوتبال مشهد ندارند. وقتی تیمی نمی تواند در شهر خودش تمرین کند و حتی اجازه بازی در ورزشگاه اصلی شهر را ندارد، نیازی به توضیح بیشتر نیست و همه چیز مشخص است.

* دیدارهای ناموفقی برای شهر خودرو داشتیم
پس از سقوط شهر خودرو به لیگ، با آقای حمیداوی مالک باشگاه و مدیرعامل و هیئت مدیره شهر خودرو در تماس بوده ایم. این بستگان با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی تیم برای برگزاری تمرینات و برگزاری مسابقات در تهران با مسئولان شهر مشهد جلساتی داشتند که هنوز توافق لازم در این زمینه منعقد نشده است. ما هم دنبال این بودیم که می توانند برای تیم اسپانسر معرفی کنند که این اتفاق نیفتاد و حتی درخواست کردیم که اگر فرد یا موسسه ای در مشهد حاضر است تیم را بخرد و در اختیار بگیرد، اقدام کند. و کمک کنیم متاسفانه در این زمینه به هیچ نتیجه ای نرسیده ایم.

* دوست دارم تیم ملی با تیم باشگاهی بازی کند
بازی مقابل نیکاراگوئه چندان خوب نبود زیرا بخش اصلی تیم ما را بازیکنان لژیونر تشکیل می دهند که همگی در این دیدار غایب بودند. وقتی آنها در زمین حضور ندارند، طبیعتاً نمی تواند بازده خوبی برای تیم ملی ما داشته باشد. همچنین نیکاراگوئه هم تیمی قدرتمندی نبود و اساسا این بازی نمی توانست آزمون خوبی برای شاگردان کی روش باشد. شاید اگر این بازی دوستانه با تیم های لیگ برتری کشورمان انجام می شد، فشار روی ملی پوشان بیشتر می شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* اعتماد به نفس تیم ملی برگشته است
ساختار اصلی تیم ملی را بازیکنان لژیونر تشکیل می دهند و کی روش از همه این بازیکنان شناخت لازم را دارد. تیم اتریشی هم خیلی به تیم ما کمک کرد چون دو بازی خیلی خوب مقابل اروگوئه و سنگال داشتیم و نتایجی گرفتیم که بعد از همه حاشیه ها به بازیکنان اعتماد به نفس داد. در نظر بگیرید که قبل از آن یک اردوی 10 روزه در قطر داشتیم در حالی که تیم ملی قطر به دلیل گرما در اسپانیا اردو زده بود. در این اردو فقط یک بازی مقابل تیم دوم الجزایر داشتیم و شکست خوردیم که شخصیت تیم ملی ایران را به چالش کشید. اما تیم اتریشی به تیم اعتماد کرد.


سرویس خبر شماره: 1853519
23 نوامبر 1401 در 04:16 ب.ظ
628 امتیاز خبر

0نقطه نظر

کی روش زمان زیادی برای آماده شدن نداشت

* ظاهرا خریدار جدید تیم به تعهدات خود عمل نکرده است!
در نهایت در جلسات پشت سر هم یکی از دوستان برای خرید تیم با آقای حمیداوی صحبت کرد. حتی در این بین قراردادی منعقد شده است. در همان زمان از شهر خودرو رفتم و به همین دلیل اطلاعات دقیقی ندارم اما با شنیده هایم ظاهرا دوستان نتوانسته اند به تعهدات خود مانند باز شدن پنجره نقل و انتقالات عمل کنند. حتی نام این تیم برای این فصل به امید وحدت خراسان تغییر یافت اما دیده شد که همچنان با نام شهر خودرو در مسابقات شرکت می کنند زیرا عدم انجام تعهدات مانع از انتقال این عمل شده است. . بعد از آن هم اتفاق خوبی نیفتاد. پنجره باز نشد و تیم جوانان و امید در مسابقات حاضر شد و در نهایت بدترین اتفاق ممکن رخ داد و تیم شهر خودرو از جدول مسابقات کنار رفت.

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است اردوی اتریش باعث افزایش اعتماد به نفس ملی پوشان کشورمان شده است.

سید صالحی: اتفاقات نابهنگامی برای تیم ملی افتاده است

* تیم ملی زمان زیادی را از دست داد
ما جزو معدود تیم هایی بودیم که خیلی سریع به جام جهانی راه یافتیم و همین مشکل فرصت خوبی برای ما فراهم کرد تا در اردوهای تدارکاتی شرایط ایده آلی را برای حضور در مسابقات قطر پیدا کنیم اما متأسفانه اتفاقاتی رخ داد که هزینه زیادی برای ما داشت. . اخراج اسکوچیچ، بازگشت اسکوچیچ، تغییر رئیس فدراسیون، اخراج مجدد اسکوچیچ و در نهایت آمدن کیروچه در بدترین زمان ممکن اتفاق افتاد. طبیعتا آقای کی روش زمان زیادی برای آماده سازی تیم نداشت و سعی کرد با توجه به شناخت 8 ساله ای که از فوتبال ما داشت، تیم را جمع و جور کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در هفته های اخیر شاهد اتفاقات مهم زیادی در فوتبال کشور بودیم. در یکی از آنها تیم شهر خودرو از لیگ یک حذف شد و این در حالی است که شاید کمتر کسی چنین اتفاقی را در فوتبال کشور به یاد داشته باشد. از سوی دیگر در روزهای منتهی به جام جهانی بحث هایی درباره وضعیت تیم ملی نیز در محافل فوتبالی مطرح می شود. در نتیجه خبرنگار ما به سراغ سید مهدی سیدصالحی رفت و در کنار صحبت درباره خروج آخرین تیم خراسانی از دسته اول فوتبال ایران، درباره شرایط تیم ملی نیز با او گفتگویی انجام داد که در ادامه می خوانید. زیر: