شناخت 14 تیم مرحله یک هشتم نهایی

* مقانلو برای سپاهان هت تریک کرد تا قاطعانه به پیروزی برسد
در روزی که محمود فخری پیش از این اعلام کرده بود با تیم دوم خود به مصاف سپاهان خواهد رفت، شاگردان ژوزه مورائیس با هت تریک شهریار مقانلو به پیروزی قاطع و قاطعی دست یافتند و قدم بعدی را برداشتند.

1790554

* یک جوان و باتجربه دست نکو و فولاد را گرفت
باشگاه فوتبال خوزستان که در خانه میزبان خوشه طلایی ساوه بود، با گل‌های امین حزباوی و ساسان انصاری در نیمه دوم به پیروزی آسانی مقابل حریف خود در لیگ یک دست یافت و مانند سال گذشته غافلگیر نشد.

1740903

*ژنرال، برنده ثانیه آخر دربی کرمان
گلگهر سیرجان که در خانه با مس شهربابک هموطن خود در نیمه اول بازی می کرد، با وجود گلزنی در نیمه اول، در ثانیه های پایانی 90 دقیقه قانونی با ضربه ای مبهوت شد تا همه چیز به وقت اضافه کشیده شود. اما سیرجانی ها همین بلا را برای مس آوردند و در ثانیه های پایانی وقت اضافه گل دوم را به ثمر رساندند و به دور بعد صعود کردند.

1790073

تیم لیگ دومی به مرحله بعد صعود کرد: نود ارومیه

*خانم رفسنجان فوت شده است
شاگردان محمد ربیعی که این روزها عملکرد خوبی در لیگ برتر دارند و در رده پنجم جدول قرار دارند، مهم ترین بازی امروز را به سود خود به پایان رساندند و تنها با یک هدف شیمبا ذوب آهن را از دور مسابقات حذف کردند.

1790483

*پیروزی دومین نماینده مازندران در لیگ یک
دریا بابل که برای بازی در جام حذفی به همدان سفر کرده بود، پس از کسب تساوی پس از 120 دقیقه موفق شد در ضربات پنالتی شهرداری را شکست دهد و در ادامه این رقابت ها به دور رفت راه یابد.

1790488

*تمیروف بالاخره دست آقای مجتبی را گرفت
پیکانی ها با پیروزی دیرهنگام مقابل استقلال خوزستان به پیروزی رسیدند. کدام بازیکن گل را زد؟ شارزود تامیروف پیکان مهاجم ازبکستانی از پاس ابراهیم صالحی استفاده کرد و با گل خود این تیم را به مرحله بعدی جام حذفی رساند.

1790429

تیم‌های لیگ برتری که تا کنون به مرحله حذفی بعدی راه یافته‌اند عبارتند از: آلومینیوم اراک، تهران فن، گل گهر سیرجان، پرسپولیس، فولاد، نفت مسجد سلیمان، مس رفسنجان، پیکان، نساجی، سپاهان.

* مربی قهرمان و با حداقل سود شروع کنید
ساکت الهامی که سال گذشته با نساجی قهرمان جام حذفی شد، این بار با هواداران در این مسابقات حضور دارد و توانست تنها با یک گل محمدجواد محمدی در دیدار با چادر ملوی اردکان در لیگ یک پیروز شود و راهی جام حذفی شود. بعدی. گرد

1790023

*نبرد لیگ دوم به سود نماینده ارومیه
تیم های بعث کرمانشاه و نود ارومیه در دور دوم جام حذفی به مصاف هم رفتند. این دیدار پس از 120 دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در پایان 90 بود که در ضربات پنالتی بعث را شکست دادند و به دور بعد صعود کردند.

1790104

تیم های لیگ یک: استقلال ملاثانی، بابل دریا و پارس جنوبی جم به مرحله بعد صعود کردند.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با حضور تیم های لیگ برتری از دیروز آغاز شده و امروز ادامه دارد و فردا با دو دیدار به پایان می رسد. در این دو روز اکثر تیم های لیگ برتری پیروز شدند تا شاهد یک جام جذاب برای مراحل بعدی باشیم.

جام حذفی تا این لحظه تعجب آور نبوده است، اما دو تیم لیگ برتری را در طوفان خود غرق کرده است.

شناخت 14 تیم مرحله یک هشتم نهایی

* تیم قهرمان و برد سخت در خانه
نساجی مازندران که فصل قبل قهرمان جام حذفی شده بود، این فصل را در خانه مقابل فجر سپاسی آغاز کرد. شاگردان مطهری با گل حردانی زودهنگام پیش افتادند و در نیمه دوم با گل دقیقه 89 قربانی کار را به پایان رساندند تا اینکه تک گل فجر در دقیقه 96 نتیجه ای نداشت و نساجی به دور بعد راه یافت.

1790422

*بیرانوند و صعودی که پرسپولیس را رقم زد
شاگردان یحیی گل محمدی فکر نمی کردند مقابل وان پارس دچار مشکل شوند. اما به زودی دروازه خود را باز دیدند. در ادامه یکی از بهترین بازی های پرسپولیس را شاهد بودیم. ایجاد موقعیت های متوالی و زدن نزدیک به 40 شوت و البته یک پنالتی از دست رفته در وقت اضافه تصمیم برنده را به ضربات پنالتی واگذار کرد. موقعیتی که با درخشش علیرضا بیرانوند پرسپولیس را برنده اعلام کرد و شگفتی بزرگی نداشت.

1790002

* نفت مسجد سلیمان و انتقام سنگین ملوان
شاگردان ابراهیم اشکش که چند روز پیش بازی حساس خود را به ملوان در لیگ برتر واگذار کردند، با بازگشت به انزلی انتقام سختی گرفتند و با برتری 3 بر یک شاگردان مازیار زارع در وقت اضافه به دور بعد صعود کردند.

1790496

با این حال فردا مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با دو دیدار حساس لیگ برتر به پایان می رسد. نفت آبادان در خانه میزبان مس کرمان است و استقلال در این بازی بسیار مهم به مصاف تراکتور می رود. در پایان این دو جدال، دو تیم دیگر لیگ برتری از دور رقابت ها کنار می روند و در نهایت چهره تیم های حاضر در مرحله یک هشتم به طور کامل مشخص می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* ملاثانی با سرمربی جدید تعیین کننده بود
استقلال ملاثانی در جدال لیگ یک‌ها بسیار درخشان ظاهر شد و آرمان گهر را در خانه با 3 گل شکست داد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه یافت.

1790455

*آلومینیوم حریف اسلامشهری را بازخرید نکرد
آلومینیوم اراک که برای بازی مقابل آریو به اسلامشهر آمده بود، با وجود گل اول، در نیمه دوم ریکاوری کرد و توانست دو گل به ثمر برساند. اما با اعلام پنالتی به حریف، بازی مساوی شد تا وقت اضافه برنده را مشخص کند. در نهایت پیروزی با گل علیرضا نقی زاده به نمایندگی از اراکیس رقم خورد تا نایب قهرمان سال قبل صعود شیرینی داشته باشد.

1790034

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، معمولا در جام حذفی باید منتظر اتفاقات خاصی باشیم. جامی که اغلب با عنوان جام عجایب شنیده می شود اما در این مدت اتفاق خاصی نیفتاد.

تیم های حذف شده از لیگ برتر (تاکنون): ذوب آهن و ملوان

* پارس جم مقابل حریف لیگ دومی دچار مشکل شد
شاگردان ایمان رزاجیراد که برای صعود به مرحله بعد نیاز به شکست ایمان سبز شیراز داشتند، در نهایت موفق شدند اما پس از 120 دقیقه با گل دقیقه 105. پارس حالا باید منتظر حریف جدیدی برای دور یک هشتم باشد.

1790516


سرویس خبر شماره: 1864219
21 ژانویه 1401 @ 6:56 ب.ظ
14.4K |

7نقطه نظر

10 لیگ اول، سه لیگ اول و یک لیگ دوم