غیبت سه بازیکن بایرن مقابل بارسلونا قطعی شد

سه بازیکن بایرن مونیخ در بازی با بارسلونا نمی توانند به این تیم کمک کنند.

غیبت سه بازیکن بایرن مقابل بارسلونا قطعی شد

این نشریه گزارش داد که یولیان ناگلزمن به بازگشت مانوئل نویر در بازی هفته آینده بوندسلیگا مقابل ماینتس امیدوار است. این دروازه بان باتجربه نمی خواهد برای جام جهانی ریسک کند و تا بهبودی کامل او خبری از مانوئل نویر در دروازه بایرن مونیخ نخواهد بود. همچنین انتظار می رود لروی سانه که این فصل در فرم فوق العاده ای به سر می برد، در آخرین بازی بایرن مونیخ مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا دوباره در ترکیب ثابت حضور داشته باشد.

همچنین لوکاس هرناندز نیز می تواند شرایط بازی در هفته آینده و مقابل وردربرمن را پیدا کند. اما کینگزلی کومان و توماس مولر می توانند چهارشنبه شب در بازی بایرن مونیخ با بارسلونا در زمین حضور داشته باشند. توماس مولر که دچار عفونت معده شده بود، در 24 ساعت گذشته بهبود یافته است و امروز در بازی دیروز بایرن مونیخ مقابل هوفنهایم در کنار بازیکنان غیر استارتی تمرین کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ موفق شد از چهار بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان 12 امتیاز کسب کند و تقریباً صدرنشینی خود را در مرحله گروهی قطعی کند. اما این تیم در این هفته در یک بازی شایسته به مصاف بارسلونا می رود و کسب حداقل یک امتیاز می تواند صدرنشینی بایرن مونیخ را تایید کند. حالا مجله بیلد در گزارشی مدعی شده است که مانوئل نویر، لروی سانه و لوکاس هرناندز به دلیل مصدومیت نتوانستند در تمرینات بایرن مونیخ در بازی این هفته مقابل بارسلونا در نیوکمپ شرکت کنند.


سرویس خبر شماره: 1849743
نوامبر 01, 1401 در 8:35 ب.ظ
874 امتیاز خبر

2نقطه نظر