لمپارد: چلسی باید از ابتدا ساخته شود


سرویس خبر شماره: 1939958
05 ژوئن 1402 ساعت 01:30
5.7 هزار |

0نقطه نظر

لمپارد در کنفرانس خبری پس از بازی خود گفت: “فکر نمی کنم این احساس شخصی من باشد، اما واقعیتی است که ما در آن قرار داریم. تغییر آن آسان نیست، به خصوص وقتی مقابل تیم های بزرگ بازی می کنید.” “حرکات فردی وجود داشت که می تواند نمونه خوبی برای آینده باشد. منچستریونایتد بسیار موثر بازی کرد.”

1879826

آیا ساختار چلسی درست است؟
من اینجا نیستم که در مورد آن نظر بدهم. من اینجا هستم تا در مورد تیم نظر بدهم. این چیزی است که واقعا برای من مهم است. امروز یک روز واقعی دیگر بود. تمرکز امروز روی ماهیت تیم منچستریونایتد بود.

نتیجه بازی؟
ما در نیمه اول تیم بهتری بودیم و توپ را در اختیار داشتیم، اما باخت 2-0 در نیمه اول نشان می دهد که کجا هستیم. در نیمه دوم، فرصت دادن به حریف یک بار دیگر نشان داد که کجا هستیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چلسی در دیدار معوقه هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچستریونایتد رفت و با نتیجه 4 بر یک شکست خورد.

این هشتمین شکست فرانک لمپارد از زمان بازگشت به نیمکت چلسی بود. او در 10 مسابقه تنها یک پیروزی کسب کرده است.

آیا برخی از بازیکنان به اندازه کافی خوب هستند؟
این سوالی است که در زمان بد از شما پرسیده می شود. اگر من به طور کلی صادق باشم، به طور قابل توجهی کوتاه بود. وقتی وارد می شوید می توانید ببینید که گروهی به یکدیگر فشار می آورند و اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است. این حرکت وجود ندارد. این یک چیز تاکتیکی نیست، بیشتر شبیه جایی است که گروه در آن مستقر است. ثبات چندانی در گروه وجود ندارد. دلایل متعددی برای این امر وجود دارد.

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی پس از باخت 4-1 تیمش مقابل منچستریونایتد، می گوید که باشگاه باید همه چیز را اصلاح کند تا به سطح واقعی برسد.

لمپارد: چلسی باید از ابتدا ساخته شود

مورد چلسی؟
این نیاز به راه اندازی مجدد دارد. باشگاه به دنبال این است که با فهرستی مشابه تابستان امسال پیش برود. همه چیز باید بهبود یابد تا چلسی به سطح واقعی برسد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

یونایتد چطور بود؟
واقعا برایم سخت است مقایسه کنم. وظیفه من این نیست که منچستریونایتد را در کجا قرار داده است. می توانید عملکرد آنها را بررسی کنید و ثبات را ببینید.

1879827