مشکل اصلی اروگوئه؛ ناهماهنگی بین جوان و با تجربه

اما اروگوئه برای رسیدن به ترکیب ایده آلی از نسل جوان و با تجربه در زمین فوتبال با مشکلاتی مواجه شده است. آلونسو برای رسیدن به جام جهانی کار نسبتاً آسانی داشت و با پیروزی مقابل پاراگوئه، ونزوئلا و پرو توانست به قطر برسد. اما حریفان این تیم در جام جهانی یعنی کره جنوبی، پرتغال و غنا قطعا با چالش های بزرگ تری به مصاف اروگوئه خواهند رفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آلونسو پس از پانزده سال دوران درخشان مربیگری زیر نظر اسکار تابارز به تیم ملی اروگوئه پیوست. او در جام جهانی قطر نسل جدیدی از ستاره های اروگوئه ای از جمله فدریکو والورده و رودریگو بنتانکور را در اختیار دارد. ستاره‌های جوان‌تری که باید در کنار اروگوئه‌ای باتجربه مانند لوئیس سوارز، ادینسون کاوانی و دیگو گودین برای کشورشان بدرخشند.


سرویس خبر شماره: 1844666
29 سپتامبر 1401 @ 9:55 ب.ظ
1.2 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

تیم ملی اروگوئه در آستانه جام جهانی 2022 خود را آماده می کند تا ستاره های بزرگ خود مانند لوئیس سوارز، کاوانی، داروین نونز، فدریکو والورده و رودریگو بنتانکور را محک بزند.

مشکل اصلی اروگوئه؛  ناهماهنگی بین جوان و با تجربه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم های ملی آمریکای جنوبی ترکیب اصلی خود را در آستانه جام جهانی قطر بهتر از سایر تیم ها می شناسند و هماهنگی تیمی آنها نسبت به تیم های دیگر قاره ها بهتر است. زیرا تیم های این قاره دو دوره کوپا آمریکا را پشت سر گذاشته اند و از اواسط سال 2019 در هجده دوره از مسابقات مقدماتی جام جهانی شرکت کرده اند.

این شرایط بدون شک برای برزیل، آرژانتین و اکوادور صادق است، اما تیم ملی اروگوئه تفاوت خاصی با دیگر تیم های آمریکای جنوبی دارد. اروگوئه ای ها از پایان سال گذشته دیگو آلونسو را به عنوان سرمربی خود انتخاب کردند و برخلاف برزیل و آرژانتین، او همچنان با سوالاتی در مورد ترکیب اصلی تیمش مواجه است.