نقل و انتقالات فوتبال زمستانی آغاز شد

سوفیان امرابات (فیورنتینا)

چند بازیکن به دنبال تیم جدیدی هستند.

نقل و انتقالات فوتبال زمستانی آغاز شد

طبق گزارش مارکا، اتلتی آماده است تا در ژانویه از بازیکن ملی پوش پرتغالی پول نقد کند. ژائو فلیکس در حالی که آرسنال در جستجوی جانشینی برای گابریل ژسوس مصدوم است، گفت: “زمانی که جام جهانی تمام شود با اتلتیکو صحبت خواهیم کرد.”

1645198

امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه او را به عنوان بهترین هافبک جام جهانی معرفی کرد. در طول تابستان، او نزدیک بود تا به تاتنهام هاتسپر بپیوندد، اما این قرارداد شکست خورد.

1779440

یوسف موکوکو (بوروسیا دورتموند)

بله، ما می خواهیم کریستیانو را به عربستان بیاوریم.
کریستوفر انکونکو (RB لایپزیگ)

پاتریک ویلیامز، ایجنت او می گوید: “بیشتر باشگاه های مطرح جهان به او علاقه مند هستند، اما در حال حاضر به توافق نزدیک نیستیم.”
جانشینی نویر در بایرن مونیخ


سرویس خبر شماره: 1861284
ژانویه 05, 1401 در 08:59
1K |

0نقطه نظر

کریستیانو، ژائو فلیکس، ایسکو، سوارز …

لوئیس سوارس

کریستیانو رونالدو

این در حالی است که تیم النصر عربستان سعودی قرار است ستاره پرتغالی را به خدمت بگیرد. انتظار می رود او قراردادی دو ساله و نیمی امضا کند و سالانه 200 میلیون یورو درآمد داشته باشد.

1733733

ژائو فلیکس (اتلتیکو مادرید)

ایسکو (سویا)

مدافع میانی ترکیه ای به اتلتیکو مادرید پیوست. باید دید او در ماه ژوئن به عنوان بازیکن آزاد به این تیم می پیوندد یا فیلیپه و ماریو هرموسو در ژانویه از این تیم خواهند رفت.
.
عزالدین اوناهی (فرشته)

Khoïcha Quartsakhlia (ناپل)

گفته می شود آرسنال به دنبال جذب ستاره شاختار است. مادریچ اعتراف کرد: “اگر آنها به من این امکان را می دادند که از آرسنال شروع کنم یا در رئال مادرید جایگزین شوم، آرسنال را انتخاب می کردم.”

مهاجم گرجستانی تاکنون در 17 بازی 8 گل و 10 پاس گل به ثمر رسانده است. تیم های زیادی درب ناپولی را زده اند اما مدیر ورزشی این تیم به صراحت گفته است که سری آ اجازه خروج او را در ژانویه نمی دهد.

1757753

باید دید آینده برخی از ستاره های فوتبال مانند کریستیانو رونالدو، ژائو فلیکس، ایسکو و لوئیس سوارز چگونه خواهد بود.

جام جهانی 2022 به پایان رسید و لیگ ها پس از یک وقفه کوتاه از سر گرفته شد و تیم های اروپایی از قبل برای پنجره نقل و انتقالات زمستانی برنامه ریزی کرده بودند.

چالار سویانکو (لسترسیتی)

مهاجم سابق رئال مادرید که چند روزی در والدباس تمرین کرد تا در فرم خود بماند، نظرها را به خود جلب کرد. رونالدو پس از فسخ قرارداد با منچستریونایتد با توافق دوجانبه بازیکن آزاد است.

من افتخار می کنم که با بهترین باشگاه های جهان مانند بارسلونا یا اتلتیکو ارتباط دارم، اما اکنون بازیکن فیورنتینا هستم.

مهاجم پی اس وی در مرحله گروهی جام جهانی خوش درخشید و در سه بازی سه گل به ثمر رساند. چندین تیم لیگ برتری از جمله منچستریونایتد به جذب او علاقه مند هستند.

1774592

بازیکن سابق اتلتیکو و بارسلونا پس از قهرمانی در کلازورا با ناسیونال بازیکن آزاد است. او نباید به اروپا برگردد، اما رفتن به MLS را هم نمی توان منتفی دانست.

1773937

انتظار نمی رود که او در ژانویه باشگاه را ترک کند، اما بسیاری از خواستگاران احتمالی او را به دنبال عملکرد چشمگیر او در جام جهانی در رادار خود دارند. چلسی و منچسترسیتی به شدت به دنبال این مدافع کروات هستند.

1781747

خوسکو گواردیول (آر بی لایپزیگ)

گزارش سیدرحمن موسوی



مجله اخبار فوتبال خارجی

مانوئل نویر در پایان فصل مصدوم شد و بایرن مونیخ به دنبال جانشین او است. آنها می توانند الکساندر نوبل را که به صورت قرضی در موناکو حضور دارد، بازگردانند یا یان سامر را از بوروسیا مونشن گلادباخ به خدمت بگیرند. این در حالی است که باواریایی ها به دنبال جذب دومینیک لیواکوویچ و یاسین بونو نیز هستند.

1762182

دورتموند در تلاش است تا قرارداد او را که در ژوئن به پایان می رسد، تمدید کند. با این حال، دو طرف هنوز به توافق نرسیده اند.

جدایی او از سویا پس از کشمکش شدید با مدیر ورزشی مونچی اکنون رسمی شده است. ایسکو 19 بازی برای تیم اندلسی انجام داد و یک گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد. پس از فسخ قرارداد، او می تواند به نیروهای جولن لوپتگی در ولورهمپتون واندررز بپیوندد.

پس از تاثیرگذاری در جام جهانی، ملی پوش مراکشی می تواند آنجر را ترک کند و در ژانویه به باشگاه جدیدش بپیوندد. گزارش ها حاکی از آن است که لسترسیتی آماده است 45 میلیون یورو برای جذب او به لیگ برتر هزینه کند.

میخایلو مودریچ (شاختار دونتسک)

انزو فرناندز (بنفیکا)

در این گزارش لیستی از بازیکنان مورد انتظار برای انتقال در ژانویه را تهیه کرده ایم:

کودی گاکپو (PSV آیندهوون)

مهاجم آر بی لایپزیگ جام جهانی را به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو در پایان فصل از دست داد. با این حال انتظار می رود او در ژانویه راهی لیگ برتر شود.

هافبک آرژانتینی در قطر درخشیده است و ارزش او در یک ماه گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. بنفیکا او را با 12 میلیون یورو از ریورپلاته در تابستان به خدمت گرفت و تنها 5 ماه بعد او می تواند با 70 میلیون یورو جدا شود. لیورپول به جذب این بازیکن علاقه مند است، در حالی که رئال مادرید نیز در صورت عدم موفقیت در جذب جود بلینگهام در تابستان، او را در رادار خود قرار داده است.

1771185