پرسپولیس کل بازار را در نوردید/ امسال تیم ما رامین رضاییان دارد/ متأسفانه مربی 100 کیلوگرمی دستیار گل محمدی شده است!

وی درباره اینکه پرسپولیس با این بازیکنان مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود یا خیر، افزود: قهرمان شدن فقط به داشتن بازیکنان درجه یک نیست و باید بتوانید آنها را کنترل کنید. علی پروین در مقطعی 25 بازیکن داشت که مدعی حضور در ترکیب اصلی تیمش بودند و هیچکس آنقدر جرات نداشت که به نیمکت نشینی اعتراض کند اما آنها فقط یک نفر داشتند رامین رضاییان فصل قبل که او هم سرمربی شد. یک مربی را نیمکت نشین کردند و سالی 5-6 میلیارد به او می دادند تا بازیکنان را ساکت کند اما رامین رضاییان این حرکت را انجام داد و واقعیت این است که پرسپولیس امسال چندین رامین رضاییان دارد و من نمی بینم که نتوانند آنها را کنترل کنند. در این تیم .

وحید قلیچ در خصوص وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: پرسپولیس کل بازار را در نوردیده و به قول خودشان بهترین های ایران را در همه پست ها جذب کرده اند و دیگر کسی برای گرفتن نمانده است.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: پول مملکت را بدون منفعت خرج می کنند. رفتند سراغ مربی 100 کیلوگرمی خارجی. ایران مربی دروازه بان خوبی نبود؟ در این شرایط اقتصادی کشور 20 میلیارد به یک بازیکن می دهند. اگر اینجا 20 میلیارد به او ندهند، می رود جای دیگری و 22 میلیارد می گیرد. در حالی که بهترین بازیکن ایرانی الان 5-6 میلیارد می ارزد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال