کاشت گل حاج صفی و محمدی، ع. برنده شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از دو دیدار آخر هفته سوم سوپرلیگ یونان، تیم آ.یون. آتن که برای سومین بازی متوالی احسان حاج صفی را به عنوان دفاع چپ در لیست خود داشت و میلاد محمدی را نیز در جمع بازیکنان ذخیره داشت، از ساعت 23 یکشنبه شب در ورزشگاه جورجیوس کاماراس به مصاف تیم انتهای جدولی جیانینا رفت.


سرویس خبر شماره: 1842150
14 سپتامبر 1401 در 02:12
921

0نقطه نظر

در دقیقه 39 این بازیکن یک نفوذ قوی از جناح چپ انجام داد و گاچینوویچ پاس خود را در اختیار پیندا روی زمین گذاشت تا گل اول A.UN را به ثمر برساند. آتن از این راه گلزنی کند.

میلاد محمدی دیگر ملی پوش ایرانی الف. کی آتن که دومین بازی فصل خود را در سوپرلیگ یونان انجام داد، در دیدار مقابل جیانینا از دقیقه 83 وارد زمین شد و در دقیقه 89 پاس خوبی از جناح چپ به نورالدین زد. امرابات که شوت دیدنی را به ثمر رساند تا باز شود



مجله اخبار فوتبال داخلی

آ. آ. کی آتن با نمایش تاثیرگذاری و گلزنی دو بازیکن تیم ملی ایران مقابل جیانینا به پیروزی رسید.

کاشت گل حاج صفی و محمدی، ع.  برنده شد

تیم فوتبال A. A. آتن که دیگر کریم انصاری فرد را در ترکیب خود نداشت، با حضور دائمی دو ملی پوش ایرانی مقابل جیانینا با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد و 6 امتیازی شد و به رده چهارم جدول سوپرلیگ یونان صعود کرد.

یاران حاج صفی و محمدی که در تلاش برای کسب دومین برد فصل و جبران شکست هفته گذشته بودند، موفق شدند در دیدار مقابل جیانینا پیروز شوند و به گذشته خوب خود نگاه کنند.

احسان حاج صفی مدافع چپ الف. کی آتن برای سومین بازی متوالی در این فصل در بازی با جیناینا وارد زمین شد و 90 دقیقه در این بازی حضور داشت.