شکست سنگین رم؛ رویای رهبری به یک کابوس تبدیل شده است

رم در هفته پنجم سری آ با نتیجه 4 بر صفر مقابل اودینزه شکست خورد.

شکست سنگین رم؛  رویای رهبری به یک کابوس تبدیل شده است

به گزارش “ورش سه”، شاگردان ژوزه مورینیو که امیدوار بودند با پیروزی در بازی امشب به صدر جدول سری آ صعود کنند، در ورزشگاه داچا آرنا شکست سختی را متحمل شدند و رده چهارم جدول را مقابل اودینزه از دست دادند.
تنها پنج دقیقه باقی مانده، دستانی اودوگی، وینگر 19 ساله، به صورت قرضی از تاتنهام، از اشتباه مدافع رم استفاده کرد و اودینزه را پیش انداخت.
نیمه اول با همین گل به پایان رسید اما با شروع نیمه دوم و در دقیقه 56 تیم میزبان گل دوم را به ثمر رساند. لازار سامارزیچ، هافبک جوان آلمانی که پشت محوطه جریمه رم قرار گرفته بود، با یک ضربه محکم و دیدنی دروازه پاتریسیو را باز کرد.
در حالی که رم تلاش می کرد گل های خورده را جبران کند، اودینزه در دقیقه 75 گل را به 3 رساند. این ژان ویکتور ماکونگو بود که به عنوان آقای گل ظاهر شد و پاس او درون محوطه جریمه توسط روبرتو پریرا، هافبک سابق یوونتوس با یک ضربه دیدنی به گل تبدیل شد.
شاگردان جالوروسی که چیزی برای از دست دادن نداشتند در دقایق پایانی آتش گرفته بودند اما باز هم این اودینزه بود که در دقیقه 82 به گل رسید. پریرا یک شب عالی را با یک پاس گل به پایان رساند و ساندی لووریچ با ضربه ای قدرتمند گل چهارم را به ثمر رساند تا شاگردان آندره آ سوتیل به پیروزی درخشانی دست پیدا کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1842149
14 سپتامبر 1401 در 01:55
861

0نقطه نظر