آدریان تایید کرد که قرارداد جدیدی با لیورپول امضا خواهد کرد – “ما واقعا نزدیک هستیم” – باشگاه لیورپول

ترنت الکساندر-آرنولد از جمله افرادی است که دوره او در سال 2025 به پایان می رسد و احتمالا مذاکراتی با مدافع راست انجام خواهد شد.

https://www.thisisanfield.com/2023/06/adrian-confirms-he-will-sign-new-liverpool-contract-were-really-close/ منبع:

اما همانطور که آدریان ادامه داد، نگرش مورد نیاز در این موقعیت را به تفصیل شرح داد، زیرا به هل دادن افرادی مانند آلیسون و کلهر کمک می کند.

آدریان این را در مصاحبه ای با ورزشکارانجیمز پیرس، مذاکرات بر سر یک قرارداد جدید را “واقعاً نزدیک” به اتمام توصیف کرد.

بعید به نظر می رسد که آدریان دوباره به ترتیب نوک دروازه بانی صعود کند و در عوض این بازیکن 36 ساله به عنوان گزینه سوم باقی بماند.

در عوض، مذاکرات در مورد تمدید ادامه دارد و یورگن کلوپ ماه گذشته به خبرنگاران گفت که “احساس خوبی” دارد که توافق حاصل خواهد شد.

زمانی که لیورپول اعلام کرد روبرتو فیرمینو، جیمز میلنر، نابی کیتا و الکس اوکسلید چمبرلین در تابستان امسال را ترک خواهند کرد، نام آدریان یک حذف شگفت انگیز بود.

من رابطه خوبی با سرمربی و باشگاه دارم. ما در حال مذاکره بوده‌ایم و واقعاً به هم نزدیک هستیم.»

درک این نقش از منظر بیرونی دشوار است، چرا که یک دروازه بان سوم به ندرت حتی در روزهای بازی نیمکت نشین می شود.

تعهد او در بحبوحه گمانه زنی ها در مورد آینده کائویمهین کلهر صورت می گیرد، زیرا علیرغم اینکه کلوپ اصرار داشت شماره 2 او باقی بماند مگر اینکه “پیشنهاد فوق العاده ای” ارائه شود، انتظار می رود که ایرلندی برای انتقال تلاش کند.

“اگر احساس می کنید که شماره دو یا شماره سه هستید، صادقانه بگویید لعنتی.

من وضعیت و نقشم را در تیم می دانم.

«ذهنیت شما باید این باشد که شماره یک باشید. این احساس باید این باشد که شما می توانید شماره یک باشید.»

لیورپول، انگلستان - شنبه، 22 آوریل 2023: دروازه بان لیورپول، آدریان سان میگل دل کاستیلو (L) و دروازه بان کائویمهین کلهر (R) در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و ناتینگهام فارست در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

“مثل مجرد بودن و سپس ازدواج و نیاز به سازگاری است.”

بعید است آدریان تنها بازیکن لیورپول باشد که در تابستان امسال قرارداد جدیدی را امضا می کند، زیرا در مورد آینده جوئل ماتیپ و تیاگو که وارد سال آخر قراردادهای خود می شوند، تصمیماتی گرفته می شود.

لستر، انگلستان - شنبه، 30 ژوئیه 2022: آدریان سان میگوئل دل کاستیو، دروازه بان لیورپول، در حین آماده سازی پیش از بازی قبل از بازی دوستانه FA Community Shield بین باشگاه لیورپول و باشگاه منچستر سیتی در ورزشگاه کینگ پاور.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

قرارداد این بازیکن اسپانیایی قرار است در همان روزی که هم تیمی هایش که در حال جدایی هستند به پایان برسد، اما هیچ تاییدی مبنی بر خروج او انجام نشد.

همه می‌خواهند بازی کنند و دقایقی در زمین داشته باشند، اما شما همچنین به یک تیم بزرگ با افراد خوب نیاز دارید که همه چیز را هر روز در تمرین انجام دهند.

آدریان حداقل یک فصل دیگر در لیورپول خواهد ماند و این دروازه بان تایید کرد که “واقعا” به امضای قرارداد جدید نزدیک است.

انگیزه و تعهد باید در بالاترین سطح با درک این موضوع باشد که بازیکنان نقش های متفاوتی دارند.