آغاز بحران در PSG؛ تنش بین لیونل مسی و امباپه!


سرویس خبر شماره: 1832565
17 جولای 1401 ساعت 10:50 ق.ظ
4.3K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

در مورد فوق ستاره برزیلی؛

تمایل کیلیان امباپه برای جدایی نیمار به محل اختلاف ستاره فرانسوی و لیونل مسی تبدیل شده است.

با این تفاسیر و با وجود اختلاف امباپه و لیونل مسی، به نظر نمی رسد این بازیکن برزیلی از این باشگاه جدا شود. تا سال 2027 قرارداد دارد و اگرچه رقم فروش احتمالی آن نسبت به قیمت اولیه خرید در سال 2017 به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، جدایی از آن گران تمام می شود. چرا که تیم پاریسی باید 32 میلیون دلار در هر فصل به او بپردازد و در این شرایط جدایی نیمار چندان منطقی به نظر نمی رسد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

از زمان اعلام تمدید قرارداد کیلیان امباپه، شنیده ها حاکی از آن است که این ستاره فرانسوی به دلیل بی انضباطی های مکرر و شرایط بد بدنی ترجیح می دهد نیمار پاریس را به تیم دیگری ترک کند. این شایعات باعث اختلاف و تنش بین این بازیکن و لیونل مسی شد و ستاره آرژانتینی مخالف خروج نیمار بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از زمان تمدید کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن، شایعاتی مبنی بر اینکه این بازیکن فرانسوی مدیریت رویدادهای فوتبالی این باشگاه را برعهده خواهد گرفت و می تواند درباره تصمیمات مهم پاری سن ژرمن اظهار نظر کند، شنیده می شود. البته ناصر الخلیفی مالک متمول پاریس مدتی پیش و همانطور که انتظار می رفت این شایعه را تکذیب کرد. اما به نظر می رسد کیلیان امباپه فرانسوی با لیونل مسی بر سر آینده نیمار مشکل دارد و وضعیت در رختکن پاری سن ژرمن چندان مساعد نیست.

آیا نیمار از پاری سن ژرمن می رود؟

مسی و نیمار از زمان حضور در بارسلونا دوستان بسیار صمیمی و صمیمی بوده اند و بدون شک یکی از دلایل انتقال لیونل مسی به پاری سن ژرمن حضور نیمار در رختکن آن تیم بوده است. اما امباپه از روحیه بازیکنان آمریکای جنوبی در رختکن چندان راضی نیست و فکر می کند که خروج بازیکنانی مانند نیمار، کیلور ناواس و لئاندرو پاردس به نفع تیم خواهد بود.

البته ناصر الخلیفی در مراسم معارفه کریستف گوتیه این شایعات را تکذیب نکرد و گفت: بازیکنانی که در این پروژه حضور ندارند باید باشگاه را ترک کنند. برخی از این موقعیت استفاده کرده‌اند، اما هدف برای چند سال آینده این است که “بازیکنان پاریسی در تیم ما حضور داشته باشند. استعدادهای زیادی در منطقه وجود دارد و بهترین بازیکنان پاریسی شایسته بازی در PSG هستند. زمان، اما این یک هدف اصلی برای ما است.”