آغاسی: ما سربازان را با هواداران خواهیم برد


سرویس خبر شماره: 2010830
8 آوریل 1403 ساعت 08:00
7.7 هزار |

30نقطه نظر

ما باید هر 9 بازی را ببریم

عارف آغاسی انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل سپاهان دارد.

آغاسی: ما سربازان را با هواداران خواهیم برد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم تراکتورسازی در حالی به مصاف سپاهان می رود که این دیدار برای این تیم اهمیت زیادی دارد. این بازی یک دیدار جذاب بین خط دفاعی قدرتمند تراکتور و خط حمله قوی سپاهان خواهد بود.

در همین رابطه عارف آغاسی مدافع تراکتورسازی که در این فصل با شجاع خلیل زاده زوج دفاعی سرخ پوشان تبریزی را تشکیل داده بود در گفتگو با خبرنگار ما درباره آغاز تمرینات تراکتورسازی گفت: تمرینات این هفته را با بازگشت آقای خمس شروع کردیم و خیلی خوشحالم که دوباره هم تیمی هایم را می بینم. سال نو را به همه هموطنان و هواداران تراکتورسازی تبریک می گویم و سال نو را به همه مردم ایران تبریک می گویم.

او اضافه کرد: مثل همیشه تمرینات ما با نظم خاصی انجام می شود و آقای خمس هم بر این دستور اصرار دارد. ما هم طبق وظیفه خود کارمان را انجام می دهیم و تمام تلاشمان را می کنیم تا با آمادگی کامل به مسابقات نزدیک شویم و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

1968874

وی درباره قدرت تیم سپاهان گفت: تیم سپاهان همیشه یکی از مدعیان قهرمانی بوده است و ما کاملا به قدرت هجومی این تیم واقف هستیم و تمام تلاش خود را برای اجرای تدابیر شخصی در زمین انجام می دهیم. در این دیدار نیز مانند همه دیدارها تمام تلاش خود را برای انجام وظایف دفاعی و تهاجمی خود به کار خواهیم بست و به لطف حضور مردم انگیزه زیادی داریم.

آغاسی با اشاره به عملکرد ضعیف تراکتورسازی مقابل شاکیان گفت: به نظر من لیگ برتر و عملکرد تیم ها را نباید اینطور سنجید، هنوز دو بازی مهم با استقلال و سپاهان داریم و سایر دیدارها هم خیلی مهم است. ما روی پیروزی در 9 بازی باقی مانده تمرکز کرده ایم و مطمئن باشید اگر در این بازی ها پیروز شویم، دیگر نتایج قبلی دیده نمی شود.

مدافع تراکتورسازی ادامه داد: در سال های گذشته تیم هایی که می توانستند در بازی های پایانی فصل تمرکز و آمادگی بیشتری داشته باشند، در نهایت موفق می شدند و ما از هم جدا می شدیم تا در بازی های باقی مانده نتایج مورد نیاز را کسب کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم. این تنها هدفی است که ما داریم.

1968873

این بازیکن باتجربه درباره حضور هواداران در بازی سپاهان گفت: هواداران تراکتورسازی نیازی به دعوت ما ندارند و همیشه حضور پرشوری در ورزشگاه داشته اند اما به عنوان عضوی کوچک از این خانواده میلیونی از همه هواداران عزیز تراکتور می خواهم برای لحظه ای که تیم ها انرژی خود را در این دیدار حفظ کنند. به میدان و 90 دقیقه از مسابقه. و مثل همیشه ما را تشویق می کند. حمایت آنها انرژی ما را چند برابر می کند و روی حریف اثر می گذارد و با حضور پرشور آنها مطمئناً می توانیم هر حریفی را شکست دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کسب سهمیه آسیا رضایت بازیکنان را جلب می کند؟ گفت: ما به عنوان فوتبالیست وظیفه داریم در تمام مسابقات قهرمان شویم و این درست نیست که اگر سهمیه بگیریم یا در موقعیت خاصی قرار بگیریم، قانع شویم و برای کسب رتبه بهتر تلاش نکنیم. بازیکنان ما تجربه زیادی دارند و تا آخرین روز تلاش خواهند کرد تا هواداران را خوشحال کنند و شک نداشته باشند که برای پیروزی در هر 9 مسابقه وارد زمین می شویم.

مجله اخبار فوتبال داخلی