آقای گل جام جهانی محبوب پدیده آلمان است

بهترین گلزن تاریخ جام جهانی نمی داند که آیا ولکروگ در ترکیب اصلی بازی حساس قهرمان چهار دوره جام جهانی مقابل کاستاریکا خواهد بود، جایی که آنها باید پیروز شوند تا شانس حضور در مرحله یک هشتم نهایی را داشته باشند. . . . اما کلوزه معتقد است که بار هجومی آلمان را تقویت خواهد کرد و به بیلد گفت: “او حضور ویژه ای در محوطه جریمه دارد و خود را به خوبی در موقعیت ها قرار می دهد. او بسته کامل یک مهاجم کامل است که می تواند با هر تیمی بازی کند و دروازه حریف را تهدید کند. دو پا و یک گلوله به سر.

ولکرگ فاش کرد که الگوی او کلوزه است و جالب اینکه خود کلوزه در دوران جوانی خود بین سال‌های 2004 تا 2007 در وردربرمن حضور داشت و در 132 بازی 63 گل به ثمر رساند.

پس از به ثمر رساندن 10 گل در 14 بازی این فصل بوندسلیگا، مهاجم وردربرمن در فهرست نهایی هانسی فلیک برای فینال قرار گرفت.

آقای گل جام جهانی محبوب پدیده آلمان است

اسطوره 44 ساله آلمانی افزود: “شنیدن واقعاً خوب است زیرا به این معنی است که من به عنوان یک فوتبالیست کار خوبی انجام داده ام. نظرات نیکلاس یک تمجید بزرگ برای من است. من خوشحالم زیرا یک مهاجم از من باشگاه سابق این شانس را دارد که نشان دهد چه کاری می تواند انجام دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1856695
10 دسامبر 1401 در 01:11 ب.ظ
3.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

فوتبال به چنین افرادی نیاز دارد

فولکروگ در اولین بازی خود برای آلمان مقابل عمان اوایل این ماه گل برتری را به ثمر رساند، قبل از اینکه گل تساوی را پس از وارد شدن به عنوان یار تعویضی در تساوی 1-1 با اسپانیا در روز یکشنبه به ثمر رساند. این بازیکن 29 ساله که پس از گلزنی ماریو گوتسه مقابل آرژانتین در فینال 2014، اولین بازیکن تعویضی بود که در جام جهانی برای آلمان گلزنی کرد، توجه کلوزه مهاجم سابق این تیم را به خود جلب کرد.

به محض حضور او در زمین، توجه حریف از جمال موسیلا، توماس مولر یا لروی سانه منحرف می شود زیرا او در محوطه جریمه خواهد بود و آنها باید او را تماشا کنند و این خود به خود فضا را برای دیگران باز می کند. من به مصاحبه های او پس از بازی با اسپانیا گوش دادم و بلافاصله متوجه شدم که او از خیلی چیزها راضی نیست و می دانست که هنوز چیزهای بیشتری در راه است. وقتی می بینم او چگونه رفتار می کند و از آنچه از تیم شنیده ام، فقط می توانم بگویم: مثال زدنی است. فوتبال به این بچه ها نیاز دارد.

کاستاریکا مطمئناً دفاع عمیق خواهد کرد، اما من برنامه بازی هانسی را نمی دانم. برای من مهم است که وقتی نیکلاس فرصت حضور در زمین را دارد، از آن استفاده کند.