آیا یوتا جاز بازی دیگری را در این فصل برنده خواهد شد؟

یوتا جاز در سال جاری به عنوان یکی از بدترین تیم های NBA شناخته نمی شود. اما با ورود به هفته پایانی برنامه فصل عادی، آنها ۱۲ مسابقه متوالی در لیگ برتر را از دست داده اند و در خطر به پایان رساندن رقابت های فعلی با ۱۶ شکست متوالی هستند.

یوتا جاز اکنون 12 بازی استریت را از دست داده است

تمام فصل به این بدی نبوده است. در واقع، جاز اخیراً در اوایل فوریه در موقعیت پلی آف قرار داشت و یکی از تیم‌های غافلگیرکننده در کنفرانس غرب بود که با گلدن استیت واریورز برای بذرگیری می‌جنگید. از آن زمان همه چیز سراشیبی بوده است، زیرا دو ماه گذشته کاملاً وحشیانه بوده است. یوتا از 8 فوریه تنها 3 بازی را برده است که در آن بازه زمانی 3-23 پیش رفت و در طی آن آنها از رقابت های پس از فصل حذف شدند.

و ممکن است بدتر شود. بر اساس درصد برد حریف خود، جاز پنجمین سخت ترین برنامه باقی مانده در لیگ را دارد. چهار بازی تا هفته پایانی فصل عادی باقی مانده است و سه بازی از آن ها با تیم هایی برگزار می شود که هم اکنون در پلی آف کنفرانس غرب هستند. آنها روز سه شنبه به مصاف دنور ناگتس خواهند رفت و دو بازی آخر آنها برابر لس آنجلس کلیپر و گلدن استیت وریرز برگزار می شود.

هفته پایانی سخت ممکن است در 16 فصل به پایان برسد

آنها در روز پنجشنبه شانس پیروزی مقابل راکتس را دارند، زیرا هیوستون در حال حاضر در 5 بازی پیاپی شکست خورده است. جاز با وجود اینکه تیم میزبان است، احتمالاً همچنان به عنوان تیم ضعیف برای آن بازی در لیست قرار خواهد گرفت.

پایان رحمت آمیز فصل NBA برای یوتا نزدیک است، و آنها به دنبال بهبود فهرست خود در فصل خارج از فصل آینده هستند. اما عادت‌های از دست دادن تمایل دارند ادامه پیدا کنند و به پایان رساندن سال با 16 بازی متوالی شکست، مطمئناً هر گونه مثبتی را در تابستان کاهش می‌دهد. کسب یک یا دو برد در هفته پایانی هیچ کاری برای آنها در جدول رده بندی فعلی نمی کند، اما می تواند کمک زیادی به عدم ایجاد این عادت در خارج از فصل کند.

به نظر می رسد که یوتا قرار است در رده دوازدهم غرب قرار گیرد و تنها گریزلیز، تریل بلیزرز و اسپرز در حال حاضر رکوردهای بدتری دارند.



https://sportslens.com/news/will-the-utah-jazz-win-another-game-this-season/ منبع: