نظرات هواداران اسپورتینگ از آموریم نشان می دهد که او چقدر برای لیورپول کودتای بزرگی خواهد داشت

به نظر می رسد که لیورپول در تعقیب روبن آموریم گزارش شده، با قضاوت بر اساس یک به روز رسانی از یک منبع قابل اعتماد پرتغالی، پیشرفت قابل توجهی داشته است.

روز دوشنبه، پدرو سپولودا توییت کرد قرمزها پیشنهاد قراردادی سه ساله به این بازیکن 39 ساله داده اند که شرایط مالی برای او تقریباً توافق شده است.

لوئیس استیل از روزنامه دیلی میل متعاقباً اطلاعات بیشتری در مورد سرمربی اسپورتینگ لیسبون به اشتراک گذاشت، زیرا به پرتغال سفر کرده بود تا شاهد حضور او در جریان پیروزی 2-1 خود مقابل بنفیکا در آخر هفته باشد.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

پس از بازی، این روزنامه نگار با برخی از هواداران ورد و برانکو صحبت کرد که او را در مورد ستایش آموریم شکی نگذاشتند.

یکی از هواداران فوران کرد: روبن بز ما (بزرگترین تمام دوران) به عنوان مربی است. همین، فوتبال هجومی، اما شخصیت و نحوه صحبت کردن و سازماندهی صحبت هایش بهترین چیز در مورد اوست. دلم برایش خیلی تنگ خواهد شد.» یکی دیگر از اظهارات طرفداران مختصر و در عین حال قدرتمند بود: او مردم ما را خوشحال کرد.»

بیشتر بخوانید: “نمی توان خیلی دور بود…” – کارشناس پیشنهاد می کند که جواهر “عالی” لیورپول به زودی برای نیمکت نشینی خیلی خوب است

بیشتر بخوانید: (ویدئو) “چرا او …؟” – استیو نیکول معتقد است که یورگن کلوپ در روز یکشنبه یک تماس بزرگ اشتباه داشت

یورگن کلوپ بود کی گفته نکته مهم برای یک مدیر این نیست که هواداران وقتی وارد یک باشگاه می شوند چه فکری می کنند، بلکه مهم این است که وقتی آنها را ترک می کنند.

از شهادت هواداران اسپورتینگ مشخص است که آموریم جایگاه ویژه ای در قلب آنها به دست آورده است، زیرا در مارس 2020 در میان شک و تردیدهای فراوان در طول فصلی وحشتناک برای باشگاه، این کار را به دست آورده است.

برای استفاده از یک کلوپیسم دیگر، او در لیسبون افراد شک را به باورمندان تبدیل کرده است، با یک عنوان لیگ که قبلاً تضمین شده است و دیگری احتمالاً به زودی پس از آن پیروزی بزرگ بر رقبای محلی آنها در دومین قهرمانی دنبال می شود.

تایید آموریم به عنوان مربی ای که فلسفه تهاجمی را با شخصیتی نابغه ترکیب می کند، به خوبی با هواداران لیورپول طنین انداز می شود، همراه با بیانیه ای که نشان می دهد چگونه او شادی زیادی را برای پایگاه هواداران باشگاه فعلی اش به ارمغان آورده است.

مثال‌های کافی در فوتبال وجود دارد که نشان می‌دهد مدیرانی که در یک باشگاه از موفقیت‌های بزرگی برخوردار هستند ممکن است متعاقباً در باشگاه دیگر شکست بخورند، اما بینش کسانی که هر هفته اسپورتینگ را دنبال می‌کنند نشان می‌دهد که ما یک جانشین بسیار خوب کلوپ را در 39- خدایی‌شده به دست خواهیم آورد. یک ساله اگر در تابستان به آنفیلد بیاید.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: آیا یک نامزد شگفت‌انگیز می‌تواند جایگزین کلوپ شود؟ جستجوی ژابی آلونسو و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/04/08/sporting-lisbon-fans-amorim-liverpool/ منبع: