ارائه دهنده کوهنوردی در جستجوی آب گرم برای حمام کردن!

او از مشکلات فجر می گوید و ادامه می دهد: 30 سال تمام مربیانی که اینجا کار کردند از مشکلات ورزشگاه می گویند. تیم های حریف هم اینجا مشکل دارند، بچه ها یکی یکی مصدوم می شوند. شاید مسئولان ما از ما انتظار دارند که بگوییم همه چیز عالی است و هر چه می گوییم شرایط بد است، زمین کیفیت لازم را ندارد و بازیکنان مصدوم می شوند که انگار اینطور نیست. آنها اصلاً به فکر درست کردن زمین نیستند تا تیم ما در زمین صاف بازی کند. در مورد رختکن و کل مجموعه می توانم بگویم که خنده دار است و زیبا نیست، اما آبگرمکن واقعی نداریم که بچه ها دست هایشان را با آب گرم بشویند، گرمایش واقعی نداریم. سیستم، و وقتی وارد اتاق رختکن می‌شوید، مثل این است که وارد یخچال، داخل حمام، یخ می‌زنید! چند بار باید بگوییم؟ وقتی کسی حرکت نمی کند، بهتر است بگوییم همه چیز خوب است و ما خوب هستیم.

پس از این دیدار مهدی رجب زاده سرمربی فجر از نبود استارت مهم در شیراز گلایه کرد. البته رجب زاده صحبت های خود را با تحلیل بازی آغاز کرد و گفت: طبیعتا بازی سختی برای ما بود و جایگاه هر دو تیم در جدول نزدیک است و طبیعی بود که بازی بسیار پرتنشی بود اما نتوانستیم. در نیمه اول شرایط عالی را بدست آوریم.” تیم خوب استقلال خوزستان بازی های ما را دیده بود و سعی داشت فضاها را ببندد اما در نیمه دوم روش خود را تغییر دادیم و بازی را در دست گرفتیم و این اتفاق افتاد که داور آن را نگرفت و با دیدن صحنه تعجب کردم. داور نگرفت، ما هم توپ زدیم. در نیمه دوم ما توپ و زمین را در اختیار داشتیم و بچه ها خوب کار کردند. در آخرین لحظات خطای دروازه بان ما با وجود اینکه روز خوبی داشت و در نیمه اول دو موقعیت را از تیم خوب استقلال خوزستان گرفت اما سه امتیاز را از دست دادیم. اما من از بچه هایمان راضی هستم، آنها بازی خوبی ارائه کردند و فکر می کنم کمترین چیزی که شایسته ما بود کسب سه امتیاز بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار حساس فجر و استقلال خوزستان در شیراز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

سرمربی فجر درباره چرایی تامین نشدن ورزشگاه دستغیب در فجر توضیح داد: نمی‌دانم مشکل چیست و برایم سوال پیچیده‌ای شد. ظاهرا سازمان بازرسی وارد بحث قرارداد شده و پیمانکار، همه همین را به ما می گویند، ریش سفیدی نیست حرفش را بخواند و کار هم انجام نشده، زمین در دست خدا و پیمانکار فرش کرده چمن، سیلیس و گرانول باید برای بازی روی آن ریخته شود و کاملا آماده است. هیچکس نمیاد قدم آخر رو برداره و این مشکل رو حل کنه… اما همه چی خوبه و ما خوشحالیم!



مجله اخبار فوتبال داخلی

وقتی به رختکن می رویم این تصور را داریم که وارد یخچال شده ایم و وقتی به توالت می رویم یخ می زنیم! چند بار باید بگوییم؟

ارائه دهنده کوهنوردی در جستجوی آب گرم برای حمام کردن!


سرویس خبر شماره: 1867878
11 فوریه 1401 در 6:35 ب.ظ
1.3 هزار |

0نقطه نظر

عجایب شیراز، صحبت های رجب زاده درباره مسائل دهه فجر