اریک تن هاگ سرانجام به زمان بازی محدود آماد دیالو پس از قهرمانی در مقابل لیورپول پرداخت – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد، رقابت شدید برای مکان‌ها را دلیل اصلی زمان بازی بسیار محدود آماد دیالو در این فصل می‌داند.

این در حالی است که آماد در یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس در دقیقه 121 مقابل لیورپول گل پیروزی یونایتد را به ثمر رساند.

بازیکن ساحل عاج ماهرانه توپ را به گوشه پایینی هدایت کرد تا یونایتد را به مرحله بعدی رقابت برساند، جایی که آنها به مصاف کاونتری سیتی خواهند رفت.

آماد به دلیل درآوردن پیراهن خود در جشن‌های وحشیانه‌ای که بلافاصله پس از یافتن دروازه‌اش به وجود آمد، اخراج شد. او به خبرنگاران گفت که در میان این همه سرخوشی و شادی اطرافش فراموش کرده که کارت زرد گرفته است.

پس از سوت پایان، مارکوس رشفورد – که در برگه امتیازات نیز ثبت شد – به آماد اشاره کرد که حضوری منظم در ترکیب اصلی یونایتد نداشت.

راشفورد نشان داد که هم تیمی او شایسته فرصت های بیشتری برای نشان دادن آنچه می تواند انجام دهد است.

در واقع، آماد تنها 46 دقیقه در لیگ برتر بازی کرده است، زیرا او پس از مصدومیت زانو بازگشت که باعث شد تمام نیمه اول فصل را از دست بدهد.

او اغلب مجبور بوده است با جایگاهی روی نیمکت و ورود به عنوان یک جانشین ضربه ای مبارزه کند.

تن هاگ درباره نقش این بازیکن در تیمش صحبت کرد و گفت: «او یکی از بازیکنانی است که در این فصل شکست بزرگی دارد، مصدومیت بدی که از آن بازگشته، اما به تیمی بازگشته است که رقابت زیادی برای پستش وجود دارد. “

او همیشه با نمایش‌های تمرینی‌اش برای بازی که شایسته آن است، وقت نمی‌گیرد، اما بعد وارد زمین می‌شود، سپس سهم خود را نشان می‌دهد و گل می‌زند.»

اما ما می دانیم که او می تواند این کار را انجام دهد، می دانیم که او لحظات کلیدی را دارد که می تواند یک بازی را تعیین کند. من بسیار خوشحالم که او برنده را به دست آورد.»

اما ما یک نفر دیگر داشتیم، آنتونی، که گل تساوی را به ثمر رساند، او نیز در یک موقعیت مشکل ساز است، اما می بینید که او هم می جنگد، او هم می خواهد کمک کند. امروز از نیمکت نشینی بسیار خوشحالم.»

زمانی که یونایتد در 30 مارس پس از تعطیلات بین المللی به مصاف برنتفورد برود، آماد برای انتخاب در دسترس نخواهد بود. او محرومیت خود را سپری می کند.

https://thepeoplesperson.com/2024/03/19/erik-ten-hag-finally-addresses-amad-diallos-limited-playing-time-after-heroics-vs-liverpool-277705/ منبع: