منچستریونایتد به کائورو میتوما به عنوان جانشین بالقوه مارکوس راشفورد نگاه می کند – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات


با وجود دو بار عقب افتادن، منچستریونایتد موفق شد روز چهارشنبه در اولدترافورد، شفیلد یونایتد، شفیلد یونایتد را با نتیجه 4-2 برتری دهد.

اریک تن هاگ سیستم انتقالی معیوب خود را برای یک رویکرد مبتنی بر مالکیت بیشتر کنار گذاشت، احتمالاً پس از دریافت دستورالعمل‌هایی از مدیر فنی جدید جیسون ویلکاکس.

مارکوس راشفورد پس از مصدومیتی که در آخر هفته گذشته در کاونتری سیتی در سراسر شیاطین سرخ داشت، کنار رفت و آینده او همچنان نامشخص است، به خصوص اگر مالکیت توپ تبدیل به شعار جدید در حرکت رو به جلو شود.

بازیکن مانکونیایی از شانس بازی کردن از روی شانه آخرین نفر و انجام آن دویدن های پرتاب از چپ به داخل لذت می برد و این منجر به گل های متعددی شده است که قهرمان 20 بار لیگ انگلیس روی ضد حمله بازی می کند.

آینده نامشخص راشفورد

اما اگر مالکان جدید INEOS تصمیم بگیرند که باشگاه باید با استفاده از بازی مالکیت به جلو حرکت کند، تهدید بازیکن ملی پوش انگلیسی ممکن است کاهش یابد.

او زمانی که سعی می کند صبور بماند و توپ را از یک طرف به طرف دیگر پاس دهد و با توجه به فصل بدی که پشت سر گذاشته است، در بهترین حالت خود قرار ندارد و با توجه به نارضایتی بازیکن از تمام بدرفتاری هایی که دریافت می کند، ظاهراً در نظر گرفته شده است که این بازیکن را ترک کند. سر جیم رتکلیف

یونایتد در گذشته با جذب کائورو میتوما در ارتباط بوده است و این پیوندها با ادعای فیچاجس که تیم اولدترافورد یکی از سه باشگاه لیگ برتری است که ژاپنی‌ها را تعقیب می‌کنند، دوباره ظاهر شد.

رقابت برای به دست آوردن امضای میتوما مطمئناً شدید خواهد بود، زیرا استعداد و مشخصات سنی او، او را به یک هدف ارزنده در بازار نقل و انتقالات تبدیل می کند.

آرسنال در حال حاضر از منچسترسیتی و منچستریونایتد در رقابت برای میتوما جلوتر است که می تواند یکی از بزرگترین موفقیت های بازار تابستان باشد.

پیوندهای میتوما دوباره ظاهر می شوند

ستاره برایتون در این فصل 3 گل و 5 پاس گل به ثمر رساند که بهترین فصل اخیر او یا باشگاه نیست، در حالی که در فصل گذشته، 10 گل به ثمر رسانده بود و 8 پاس گل با دریبلش که تحسین زیادی برانگیخت.

همچنین بازی زیر نظر روبرتو دزربی، بازی از پشت و حفظ مالکیت در مواقع لزوم برای او طبیعی‌تر است.

فصل جاری نشان داده است که میتوما ممکن است راه حلی برای یونایتد نباشد. اینکه آیا INEOS فکر می‌کند که میتوما جایگزین ایده‌آلی در صورت خروج راشفورد است یا خیر، باید مشخص شود.

تا اینجای کار، پاری سن ژرمن تنها باشگاه بزرگی است که به انتقال مرتبط شده است و حتی این شایعات نیز خاموش شده است. امیدواریم که مانکونیایی ها بتواند در مراحل پایانی این فصل فرم خود را بازیابد تا پس از شروع رقابت های بعدی، تمام سلاح های خود را خاموش کند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/27/manchester-united-eyeing-kaoru-mitoma-as-potential-marcus-rashford-replacement-279429/ منبع: