واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است


سرویس خبر شماره: 2017383
8 مه 1403 ساعت 09:03
32.8K |

6نقطه نظر

از مدیرعامل فولاد و استاندار خوزستان تشکر می کنم

مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی ابراز امیدواری کرد سیاوش اکبرپور به کار خود ادامه دهد.

واکنش به استعفای سیاوش: استقلالی است

به گزارش “ورژ سه” نعیم حمیدی پس از شکست استقلال ملاثانی مقابل سپاهان در جام حذفی گفت: به نوبه خود از تصمیم قاطع استاندار محترم و اسحاق نماینده محترم مجلس و تمامی اعضای محترم شورای تامین ورزش و تامین استان که به هر نحوی مشکل استقبال از استقلال ملاثانی حل شد تشکر می کنم. از باشگاه محترم فولاد خوزستان آقایان رضاییان و ابراهیمی که صادقانه تمامی امکانات اقامتی لازم را در اختیار ما قرار دادند تشکر می کنیم.

او ادامه داد: بچه ها واقعا تمام تلاششان را کردند. کادر فنی به خصوص آقای اکبرپور و بچه های خودمان با جان و دل فوتبال ناب خوزستان را به نمایش گذاشتند. خوب، فوتبال است و هزاران اتفاق می افتد. متأسفانه ما نتوانستیم مردم را بیشتر از این خوشحال کنیم.

ملاثانی مدیرعامل استقلال در نشست خبری درباره استعفای سیاوش اکبرپور گفت: این مشکلات در هر خانواده و در هر باشگاهی وجود دارد. ممکن است مسائلی پیش بیاید که سرمربی را آزار دهد. من این را درک می کنم و به آقای اکبرپور حق می دهم اما بعد از مصاحبه با آقای اکبرپور صحبت کردم. امیدوارم اتفاق خاصی نیفتد و چون استقلالی هستند به قولی که در قسمت اول فصل به ما دادند عمل کنند. دست کمک به هم دادیم که تا پایان قهرمانی با هم باشیم.

حمیدی افزود: درسته که سیاوش ناراحت شد البته حق هم داره ولی انشالله مشکلی پیش نمیاد. و تا پایان فصل در کنار تیم ما خواهند بود. این مشکلات در هر خانواده و در هر مجموعه ای پیش می آید. امیدواریم بعد از استراحت انشالله این دلخوری از دل او بیرون برود و تا پایان فصل به کار فنی خود در این باشگاه ادامه دهد.

مجله اخبار فوتبال داخلی