پرسپولیس نه سرنوشت قهرمانی دست استقلالی هاست/از اصطلاحات خارجی استفاده نکنید



خداداد عزیزی، ستاره سابق تیم ملی ایران که چندین سال سرمربیگری لیگ برتر را برعهده داشت، رقابت استقلال و پرسپولیس را تنها جذابیت این فصل لیگ می داند.

گزیده ای از صحبت های خداداد عزیزی در خصوص واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین رقابت سرخابی ها در لیگ برتر با همشهری را می خوانید:

  • تنها جذابیت قهرمانی ایران همین رقابت تنگاتنگ پرسپولیس و استقلال است. غیر از این چیز خاصی در لیگ نمی بینم.
  • گلزن فعلی لیگ برتر چند گل زده است؟ اگر اشتباه نکنم 14 گل. مسابقات قهرمانی امتیاز بالایی به دست نمی آورد و اگر هم تیمی برنده شود، با اختلافی بسیار کم است. بسیاری از تیم ها فاقد قدرت هجومی هستند و پرسپولیس، استقلال و سپاهان تنها قطب های فوتبال هستند. تراکتور هم هر از چند گاهی گل می زند اما لیگ ما کیفیت فنی بالایی ندارد. اکثر تیم ها دولتی هستند و مشکل خرج دارند و فقط 3 یا 4 تیم خصوصی در لیگ داریم. تیم های خصوصی نیز به نوعی دولتی یا «خصولتی» هستند. امروز گفته می شود استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شده اما این بخش ها دولتی هم هستند. آیا پتروشیمی ها و بانک های خلیج فارس دولتی نیستند؟ سال هاست که AFC را با این چیزها فریب می دهیم اما امیدوارم فوتبال ایران بالاخره شرایط مساعدی پیدا کند.
  • تیم های استقلال و پرسپولیس شرایط خوبی دارند و در حال کسب نتیجه هستند. پیش بینی خیلی سخت است و باید دید کدام تیم در مسابقات بعدی کمترین اشتباه را مرتکب خواهد شد. برای هر تیمی سخت خواهد بود که در این 6 بازی فشرده شود.
  • استقلال همچنان یک امتیاز دارد و به نوعی دست بالا را دارد. این تک امتیاز شانس آنها را کمی افزایش می دهد چرا که سرنوشت قهرمانی در دستان استقلالی هاست اما پرسپولیس تیم خوبی است و انتظار دارد استقلال امتیاز بگیرد.
  • در هیچ جای دنیا نمی بینید که این صحبت ها مطرح شود، اما عده ای در تلویزیون می آیند و اصطلاحات خارجی را به کار می برند که واقعا خنده دار است. وقتی تیمی نتیجه می گیرد چیزی باقی نمی ماند، استقلال هم نتیجه گرفت و این مهمتر از هر چیز دیگری است.
  • پرسپولیس بهتر بازی می کند. آنها پس از انتخاب اسمار به عنوان سرمربی جدید، فوتبال تهاجمی به نمایش می گذارند.

بیشتر بخوانید: ناکامی های مکرر سرمربی پرسپولیس مقابل استقلال؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال