جزئیات قرارداد آرن اسلوات لیورپول/تحسین کلوپ از جانشینش; او نمی تواند صبر کند تا بهترین شغل دنیا را بدست آورد

آرن اسلات از فصل آینده جایگزین یورگن کلوپ افسانه ای در آنفیلد خواهد شد و لیورپول با پرداخت 9.4 میلیون پوند به فاینورد برای جذب این بازیکن 45 ساله موافقت کرده است. گفته می شود مذاکرات با فاینورد با مبلغ 7.7 میلیون پوند به اضافه 1.7 میلیون پوند نهایی شده و عصر جمعه بین دو باشگاه توافق شد.

طبق گزارش The Sun، لیورپول همچنین برای جذب سیپکه هالشوف، دست راست اسلات، اقدام خواهد کرد و قرمزها نیز مشتاق به جذب روبن پیترز، مدیر کل فاینورد و اتین راینن، تحلیلگر تیم هستند. انتظار می رود انتصاب اسلات در روزهای آینده تایید شود.

کلوپ در مورد ورود اسلات به آنفیلد گفت: “برای روشن شدن موضوع، باید بگویم که در این روند دخالتی ندارم. چیزی که دوست دارم این است که او واقعا مشتاق به دست آوردن این شغل است. من از نحوه بازی تیمش خوشم می آید.” برخی از آشنایان من او را می شناسند و من هنوز او را نمی شناسم، اما آنها به من می گویند که او یک مربی خوب و یک فرد خوب است، من منتظر نتایج باشگاه هستم برای تیم و او به باشگاه می آید، پس من بسیار خوشحال خواهم شد که این چیزها را قضاوت کنم، اما همه چیز به نظر من بسیار خوب است. کار عالی است، او کار بسیار جالبی را می پذیرد.

اسلات 18 سال به عنوان هافبک کار کرد و در 7 سال در 164 بازی 50 گل در تیم اصلی زوله به ثمر رساند. او سپس پنج سال را در بردا گذراند و از سال 2007 تا 2010 در اسپارتا روتردام بازی کرد و سپس به زوله بازگشت تا دوران بازی خود را به پایان برساند. اسلوات پس از بازنشستگی در سال 2013 به مربیگری در Zule روی آورد. در فصل 17–2016 او سرمربی تیم دسته دومی کامبور هلند شد و دو سال بعد به آلکمار رفت. سپس در دسامبر 2020 به یکی از مهمترین مشاغل فوتبال هلند یعنی مربیگری فاینورد دست یافت. او اکنون پس از پایان رقابت های داخلی هلند در 19 می به لیورپول ملحق می شود.

بیشتر بخوانید: جانشین کلوپ در لیورپول مشخص شد

سرویس اخبار فوتبال خارجی