یوونتوس – میلان; افتخار بزرگان/3 امتیاز این بازی را از دست ندهید!

از ساعت 19:30 عصر امروز در ورزشگاه آلیانز تورین، یوونتوس رده سومی در هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا میزبان میلان رده دومی خواهد بود.

یوونتوس؛ بازی کلیدی

موقعیت مکس الگری در 2 ماه اخیر متزلزل شد که تیمش در 7 بازی اخیر لیگ فقط 1 برد برد و به هیچ تیمی “نه” نگفت! یووه رتبه دوم را از دست داد و اکنون باید برای پس گرفتن آن تلاش کند. به نظر می رسد باشگاه یوونتوس به دنبال تغییر رویه است و این احتمال وجود دارد که آنها در پایان فصل از آلگری عذرخواهی کنند. البته الگری این شانس را دارد که در جام حذفی جبران کند اما همه می دانند که قهرمانی در کوپا ایتالیا برای مدیران پرافتخارترین تیم سرزمین کفش راضی کننده نخواهد بود. شاید در این بازی کلیدی، کارت ها به نفع آلگری تبدیل شود.

میلان؛ دومی ارزشمند است

در حالی که تصور می شد باشگاه میلان به برنامه های استفانو پیولی برای فصل آینده ادامه دهد، رسانه های ایتالیایی از اخراج او در پایان فصل خبر دادند. دومی نمی تواند نتیجه بدی برای میلان باشد که در ماه های اکتبر و نوامبر دوره قهرمانی را از دست داد. هفته گذشته میلان در دربی دلا مادونینا شکست خورد تا در خانه شاهد جشن قهرمانی دشمن باشد. حالا پیولی می خواهد تیمش این شکست را جبران کند تا شاید شانس کمی برای ماندن در سن سیرو داشته باشد. در هر صورت این تیم میلانی نیز مانند حریف امروز خود نیاز به تغییر و تحول دارد.

آخرین مسابقه
در 22 اکتبر 2023، در اولین بازی فصل سری آ ایتالیا، میلان با یک گل مقابل یوونتوس در سن سیرو شکست خورد. لوکاتلی بازیکن سابق میلان تک گل این دیدار را وارد دروازه تیم سابقش کرد.

آمار بازی
240) از سال 1901، تیم های یوونتوس و میلان 240 بار به مصاف هم رفته اند، بیانکونری ها 93 برد، روسونری 70 برد و 77 بازی با تساوی به پایان رسیده است.
177) در 177 دیدار یوونتوس و میلان در تاریخ سری آ ایتالیا، یوونتوس 68 برد و میلان در 54 بازی پیروز شده اند. 55 بازی این دو تیم به تساوی رسیدند.
2) یوونتوس تنها در 2 بازی از 10 بازی اخیر خود مقابل میلان در تمامی رقابت ها پیروز شده است. 4 بازی مساوی شد و میلان در 4 بازی پیروز شد. پیش از این 10 بازی، یووه موفق شده بود در 9 بازی متوالی میلان را شکست دهد.
4) یوونتوس در 4 بازی قبلی خانگی خود مقابل میلان پیروز نشده است. 2 برد و 2 تساوی برای میلان به ثبت رسید. آخرین پیروزی یووه مقابل میلان در خانه به نوامبر 2019 برمی گردد.
5) میلان در بازی رفت پس از 5 بازی بدون شکست مغلوب یوونتوس شد.
1) یووه در این فصل تنها یک شکست خانگی متحمل شده است، آن هم مقابل اودینزه.
47) عملکرد خط حمله یوونتوس در این فصل ضعیف بوده است. شاگردان مکس آلگری تنها 47 گل به ثمر رساندند و تیم های اینتر، میلان، رم، آتالانتا، ناپولی و بولونیا همگی آمار بهتری نسبت به بانوی پیر داشتند.

مجروح و محروم
مویز کین و فابیو میرتی برای این دیدار برای یوونتوس مصدوم شدند. در طرف مقابل، میلان نمی تواند از سیمون کی یر و پیر کالولو استفاده کند.

ترکیب احتمالی دو تیم
یوونتوس:
شچین، گاتی، برمر، دانیلو، کامبیاسو، مک کنی، لوکاتلی، رابیوت، کوستیچ، کیزا و ولاوویچ
میلان: مانیان، موسا، تیاو، گابیا، فلورنتسی، ادلی، ریندرز، پولیشیچ، لوفتوشیک، لیائو و ژیرو

سرویس اخبار فوتبال خارجی