اعتراف ژاوی درباره آراوخو; بازی با پاها خوب نیست

رونالد آرائوخو، سرمربی بارسلونا، او را یک مدافع پیشرو توصیف کرد، اما همچنین به ضعف بزرگ او اشاره کرد.

بدون توپ همه ما می دانیم که چقدر خوب کار می کند و با توپ او پاس های دقیقی دارد و توپ را خوب بازی می کند اما هی این هم درست است که او در بازی با پا کمی ضعف دارد زیرا اینطور نیست. محصول آکادمی لاماسیا است و از دوران کودکی در آنجا بوده است. او برای بارسا B به خدمت گرفته شد اما در این مدت توانست خیلی خوب پیشرفت کند و شجاعت بازی برای تیم اصلی بارسا را ​​نشان داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1815154 |
22 مارس 1400 ساعت 15:45 |
1 نتیجه |

0نظرات

چون بازیکن لاماسیا نبود

تمدید با توصیه جدی آراوخو ژاوی به سران بارسا اما مشکل اینجاست که این بازیکن به هیچ وجه نمی خواهد قراردادش را تمدید کند و منتظر بهترین پیشنهاد خواهد بود.

دیروز در جریان کنفرانس خبری بازی با اوساسونا از ژاوی در مورد آرایخو سوال شد. اینکه او از مدافعان سابق بارسا، کارلس پویول و خاویر ماسکرانو خواست تا به آراوخو مشاوره دهند. او گفت که پاسخ ژاوی در نوع خود جالب بودنه، واقعیت این است که من به آن فکر نکرده‌ام و برنامه‌ای ندارم، اما آرایخو فوتبالیستی است که از زمانی که من در بارسا هستم، بیشترین پیشرفت را داشته است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونالد آرایخو سه فصل پیش در فهرست ترکیب اصلی بارسلونا قرار گرفت. او در فصل گذشته از ابتدای فصل به عنوان یکی از بازیکنان تیم اصلی باشگاه معرفی شد و بازی خوبی هم انجام داد. این مدافع اروگوئه ای بدون شک بهترین مدافع تیمش در این فصل است و در عین حال توانسته جایگاه ثابتی در این تیم به دست آورد.